la 14-11-2024 10:09 AM - editat ultima oară la 14-11-2024 12:25 PM de MihaelaA
Dece nu îmi primesc internetul in roaming see după achitarea facturii?
la 14-11-2024 10:24 AM
Salutare!
Te rog ofera-ne mai multe informatii. Cauzele pot fi multiple:
la 14-11-2024 10:39 AM
Salut,
Restul serviciilor funcționează în roaming (apeluri)?
la 14-11-2024 10:45 AM
Da , toate merg și în my Orange îmi arată internet roaming see 0 din 11,9 GB din abonamentul 11 fun
la 14-11-2024 10:48 AM
la 14-11-2024 11:05 AM
Daca nu ai depășit limita de utilizare rezonabilă in roaming și nici nu ai primit un SMS care sa te notifice că vei fi tarifat separat îi poți contacta pe chat sau telefonic ( +40374300300) pentru mai multe informații.
https://www.orange.ro/docs/roaming/pdf/04-2024/Ghid_Roaming
la 14-11-2024 12:05 PM
Am incercat sa sun la numărul afișat de tine mai sus și nu suna deloc ...
la 14-11-2024 12:06 PM
Acum am incercat sa sun un amic și văd că nici să sun nu pot ....
14-11-2024 12:12 PM - editat 14-11-2024 12:13 PM
la 14-11-2024 11:49 AM
Problema e simplă: nu ai dat de muuult timp pe acasă în ultimile 3-4 luni, motiv pentru care datele mobile disponibile pentru utilizare în roaming sunt ZERO. Pentru a reveni la normal, trebuie să ai grijă ca ”datele mobile consumate în ultimile 4 luni cumulat să nu fie mai mult în roaming decât în țară”, adică numărul trebuie să utilizeze date mobile conectat direct prin OrangeRO.
la 14-11-2024 12:27 PM
Salut, @Mihaitontea2001. Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Așa cum au menționat și membrii Comunității, poate fi vorba despre depășirea limitei de utilizare rezonabilă în roaming. Ne poți spune, te rog de cât timp ești plecat din țară?
la 14-11-2024 12:29 PM
O lună jumate , cam așa ...
la 14-11-2024 12:30 PM
Colegi mei de lucru la fel sunt plecați și lor le funcționează .....
la 14-11-2024 12:59 PM
Este vorba despre cât ai consumat în ultimile 4 luni, chiar dacă ești cam de ”o lună jumătate”. Mai exact, această balanță poate fi influențată și de un consum redus de resurse când te aflai în țară (exemplu: utilizare WiFi).
Dacă la colegi ”funcționează” poate să fie ori o cauză a unei utilizări reduse ca volum în roaming (comparativ cu momentul când erau în România), fie au un abonament mai mare (care conduce la o limită mai mare de date disponibile), sau în ultimile 4 luni au utilizat telefonul mai puțin în roaming și mai mult național. Situațiile sunt particulare pentru fiecare client.
la 14-11-2024 01:03 PM
Ai primit un SMS care te notifică că vei fi tarifat contra cost și nu din resursele abonamentului?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor