anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu imi merg datele mobile de vreo 3 zile

Karina99
Începător
Buna. Sunt pe abonament si nu imi merg datele mobile de vreo 3 zile. Facturile sunt la zi. Prima data am crezut ca e bai cu telefonul dar am constatat ca nu e deoarece am mutat cartela sim in alt telefon si aceasi problema. Stie cineva ce pot face in privinta asta?
6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember
Salutare! Dacă nu ai probleme cu semnalul în zonă, poți suna la 300, apoi formezi 1-1-1-0, lăsând pauze, chiar dacă spune despre serviciile fixe ( dar lași să spună) și când intri in legătură cu operatorul respectiv, ceri o resetare de cont. Ți se va face și apoi restartezi telefonul și sperăm să-și revină. Poți să îi contactezi și prin Chat Djingo, dacă nu reușești prin telefon. Succes!

delfinas
#StarMember
Karina, bun venit in Comunitate!!! In ce zona esti, te afli in tara sau in roaming? Doar cu datele mobile sunt probleme sau si cu apelurile?

Suren
Explorator
Buna seara! Este posibil ca setările din telefon sa nu fie făcute. De obicei se preiau setările automat de la rețea. Verifica in setări - rețele mobile - nume puncte de acces, in funcție de telefon. Uite aici detalii https://www.orange.ro/help/setri-internet-pe-mobil-144 Ca sa lămurim, am niște întrebări suplimentare: Este semnal in zona? Resursele s-au consumat?

DanielaH
Moderator
@Karina99, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.

Alex_Barbu00s
Începător

Azi 16 mai 2024 Orange semnal slab 4g și cand sun să vb la tel mă aude intrerupt și eu il aud pe el vă rog rezolvați

Salutare!

Suntem o comunitate si nu prea putem rezolva ceva este de domeniul Departamentului Tehnic. S-a modificat ceva intre timp sau doar azi ai constatat ca semnalul si convorbirile au de suferit? In curand se va incepe (oficial) desfiintarea antenelor 3G si inlocuirea cu unele 4G si 5G. Daca este o problema tehnica in zona in care te afli, probabil se pregateste schimbarea mai rapida (ca timp de ... schimbare).