Internetul mi s-a terminat după o zi!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-01-2025 04:35 AM
Este inadmisibil ca după o zi de la reîncărcare sa primesc acest mesaj :Salut, te informam ca ai consumat resursele de internet national disponibile in oferta ta Orange. Afla informatii despre beneficiile incluse in optiunea ta accesand Serviciul Cronos *133# sau din contul tau Orange https://oran.ge/MyORANGE. Țin sa menționez ca intr o luna este a doua oară când îl incarc, nu fac absolut nimic deosebit încât sa se termine internetul atât de repede. Când eram la o alta rețea, la sfârșitul ofertei încă mai aveam internet.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
14-01-2025 05:07 AM - editat 14-01-2025 08:33 AM
Buna,
Este foarte important daca ai încărcat cu credit sau cu o opțiune ce include minute și internet.
Daca încarci cu credit și nu activezi o optiune este normal sa nu mai acces la internet deoarece tarifele sunt mari și creditul se va consuma rapid.
Ce opțiune ai activat?
Verifica in contul my Orange daca ai o opțiune activa?
Cum ai realizat încărcarea din cont my Orange sau alta modalitate?
Verifica ce resurse au fost alocate pentru opțiunea aleasa din contul my Orange.
Un screenshot ar fi util.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
14-01-2025 06:02 AM - editat 14-01-2025 06:03 AM
Salutare!
Mai mult ca sigur ai încărcat cu credit, pentru că altfel nu aveai cum să termini internetul din opțiune.
Te sfătuiesc să încarci cu opțiunea de 6 euro ( dacă ești în țară) și are internet nelimitat, care nu se termină în timpul celor 28 de zile, indiferent de consum.
Detalii despre această opțiune ai aici .
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-01-2025 09:09 AM
Salutare!
Inteleg ca ai activa o optiune. Ce anume faci cu internetul: mult streaming video? Daca Acesta este motivul, iti recomand sa te conectezi la un WiFi.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
14-01-2025 10:01 AM - editat 14-01-2025 10:02 AM
Decât să plătești o opțiune de 6 euro (38 RON) prepay, mai bine treci pe Yoxo, unde cu aceiași bani ai două luni de abonament (2x19 RON) cu totul nelimitat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-01-2025 10:34 AM
Daca nu e din categoria "vreau sa raman anomim", Yoxo ar fi cea mai simpla solutie: totul nelimitat si nu poate face costuri sumplimentare decat alimentand anteior platii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-01-2025 12:50 PM
@Geanina2, ai încărcat cu credit sau cu opțiune?
Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Iar dacă te-au ajutat răspunsurile de mai sus, te rugăm să-l marchezi pe cel mai bun ca soluție. Mulțumim.
