la 04-11-2023 08:22 PM
Nu am întrecut limita de date naționale de abia dacă le am pornit și nici nu am folosit vreun serviciu online contracost in aceasta luna Octombrie
totusi cei de la orange au taxat 100€ pentru internet tarifat ce poate însemna ?
04-11-2023 08:40 PM - editat 04-11-2023 08:52 PM
Salut,
Esti cumva in roaming? Sau esti intr-o zona de granita? Pentru ca in mod normal, in tara, si cu internet national nelimitat, nu prea ai cum sa faci cost suplimentar.
la 04-11-2023 08:52 PM
@Petricrossi: Bun venit în Comunitatea Orange. Întrucât aici suntem majoritari clienți ca tine, ar fi util să ne descrii ce servcii fixe/mobile ai de la Orange și pentru ce anume ai fost cu cei 100euro taxat (explicare/descriere pe factură). De asemenea ar fi concludentă un screen-shot cu factura respectivă (fără date personale) sau partea unde apare acel cost explicitat. Te așteptăm cu detalii.
la 28-09-2024 01:17 AM
Aceeasi situatie . De ce sunt tarifat / taxat automat cand ies din tara fara sa folosesc roaming ?
la 28-09-2024 03:23 AM
Salut,
Când ieși din tara și nu dorești să fii tarifat va trebui sa dezactiveze roamingul din contul my Orange și de asemenea din setările telefonului.
O altă măsură pe care o poți lua este selectarea manuala a rețelei Orange înainte de a ieși din tara.
O zi frumoasa!
04-11-2023 08:56 PM - editat 04-11-2023 08:56 PM
Buna Petricrossi,
Ne poti da mai multe detalii te rog?
De ex: esti in tara sau in afara tarii? Daca esti in tara, esti intr-o localitate in apropierea unei granite?
Intreb pentru ca am patit-o si eu de cateva ori, in apropierea de granita, am fost taxata, desi eu tot pe teritoriul Romaniei eram, insa de atunci m-am invatat minte, si inchid datele mobile:)
Te rog sa revii cu mai multe detalii, ca sa ne putem da seama impreuna ce s-a intamplat, iar daca nu reusim, poti contacta serviciul clienti.
Seara faina!🌙
05-11-2023 01:49 AM - editat 05-11-2023 09:26 AM
Salut! In roaming, taxa suplimentară este de maxim 50 €, asta dacă nu o ridici singur, prin confirmare (trimitere sms la 321). Ai cumva aplicație tik tok?, deoarece se cunoaște antecedente cu aceasta, când a rulat în background date mobile și a realizat costuri mari pentru clienți.
la 04-11-2023 09:25 PM
Salutare!
Dacă nu ești în afara țării, mai mult ca sigur ești într-o zonă de graniță și ți-a intrat roaming-ul. Altfel mi se pare cam mult pentru altceva. Dar poți vedea pe factură, poți să apelezi *115#, dacă ești în țară sau poți să le scrii din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Succes!
la 06-11-2023 12:46 PM
@Petricrossi, te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Ai fost în roaming?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor