la 20-11-2023 08:11 AM - editat ultima oară la 24-11-2023 09:17 AM de DanielaH
Bună comunitate! Am reîncărcat telefonul cu opțiunea de 5 euro, in data de 14.11.2023. Pot apela, dar in schimb nu imi merge internetul de 2 zile. Cum procedez?
la 20-11-2023 08:29 AM
Salut,
In ce oras intampini problema asta? Verifica daca mai ai resurse din optiune cu un apel la *133#.
Daca e totul ok acolo, ia legatura cu un consultant din sectiunea de Contact si vezi poate te pot ajuta.
la 20-11-2023 09:25 AM
Salutare!
Poti verifica in contul MyOrange ce resurse mai ai disponibile (credit sau minute/sms/MB)? Ori ai consumat din credit inainte de activarea optiunii (desi, din ce spui, ai incarcat direct cu optiune, deci n-ar trebui sa fie probleme) ori ai folosit tot netul disponibil in optiune (ar fi ideal sa ne spui cu ai facut reincarcarea: prin MyOrange sau cu cod de reincarcare. Daca nu ai reincarcat cu optiune prin MyOrange, nu beneficiezi de bonusul de net si, daca ai un consum mai mare decat ofera optiunea, cred ca iti dai seama ca nu mai poti naviga pe net).
la 20-11-2023 09:50 AM
Adjud jud vrancea
la 20-11-2023 10:23 AM
Teoretic, acoperirea ar trebui sa fie buna (atat in 4G+, cat si in 3G). Incearca sa comuti intre 4G si 3G.
la 20-11-2023 03:18 PM
Buna Molnar,
Un restart la telefon ai incercat?
Folosesti aplictia My Orange? Daca da, intra pe chat cu djingo si cere transfer operator, si cere sa ti se reseteze datele mobile. Poate fi o eroare de sistem.
Zi cu soare🌞 Sau cu zapada❄️
la 22-11-2023 10:08 AM
@Molnar, s-a rezolvat situația? Funcționează internetul?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor