la 10-05-2023 10:08 AM - editat ultima oară la 10-05-2023 10:16 AM de DanielaH
Sautari tuturor,stie cineva de ce nu se migreaza gigabaitul ramas la sfarsitul lunii, daca eu platesc un anumit GB?
normal asa ar trebui sa se procedeze!
la 10-05-2023 10:27 AM
Salutare!
Ce intelegi prin migrare la sfarsitul lunii? Te referi la realocarea resurselor nefolosite dintr-o luna in alta? In Romania nu mai face nimeni asta. Se considera ca beneficiile sunt indeajuns pentru fiecare luna (nu mai spun de cei care au vechime destul de mare in spate care pronusul de fidelitate de 0.5GB lunar pentru fiecare an de vechime).
la 10-05-2023 10:37 AM
nu mai face si nici nu a facut! ar fi mult mai ok sa factureze dupa consum!pe mine m au tepuit anul trecut ,apoi m au fortat sa maresc abonamentul,ziceau ca este vechi si mic 5 euro,dar nu m au contactat doar am observat ca am costuri suplimentare enorme la 3 zile dupa inceputul lunii,si am sunat acele numere pe care le sunam si anainte!!! dar asta este ,trece anul si migrez eu de la ei !!!
la 10-05-2023 11:27 AM
Ba da, beneficiile se reportau (mi-am adus aminte cuvantul exact). Doar ca de vreo 7-8 ani beneficiile nu mai se reporteaza dintr-o luna in alta. Daca vrei facturare pe baza consumului, Benefito Mobile este singura varianta. Dar, sunt doar cartelisti, nu ofera abonamente (de fapt, sunt singurii la care doar incarci si consumi din credit, nu au extraoptiuni).
Si nu inteleg unde este teapa de care zici: au scos din uz abonamentele de 5E. Daca nu ai vrut marirea abonamentului, de ce nu te-ai uitat dupa alte variante (alte abonamente, trecerea la cartela sau portarea)?. Mama, in urma cu vreo 10 ani a avut o discutie similara (spre finalul perioadei cu abonamente de 3$/4E). I se spusese ca se va inchide abonamentul daca nu trece la altul mai mare (cel de 5E sau ceva de genul asta). Raspunsul a fost simplu: notificati-ma scris ca inchideti si ramaneti fara abonat (metoda pe care o aplicam toti din familie: nu ma vreti, merg la altii). A ramas in retea, cu acelasi numar, pana acum 3 ani.
Si un sfat (de la un fost abonat Orange): verifica facturile. Multi au fost neatenti si au platit suplimentar. Daca stii ca factura nu respecta realitatea (contractul), ai posibilitatea contestarii ei (si penalizarile vor curge doar dupa ce primesti raspuns, indiferent ca va trece o luna, doua sau un an).
la 10-05-2023 11:37 AM
Teapa ,ma refer la faptul ca nu am fost contactat sub nici o forma din partea ORANGE,ptr luna iuniesau nu mai stiu precis,am platit ceva suplimentar,ok am sis poate am sunat ceva numar cu taxa majorata sau stiu eu ce ,dar an luna urmatoare la 3 zile dupa ce am achitat factura iarasi am avut costuri suplimentare,am verificat cu cine am vorbit si cat,erau aceasi persoane cu care vorbeam de obicei doar ca erau trecuti la DIGI,nah asta au facut asa dupa o luna pe alta! doar ca pe fraierul asta nu l au anuntat !!!!cam asta este ce ma bazaie la bibilica!
la 10-05-2023 12:22 PM
Din pacate, doar tu poti verifica desfasuratorul si sa vezi de unde vin costurile. Poate fi orice (o majorare, o donatie lunara platibila prin factura, etc).
Si nu e datoria Orange sa intrebe daca stii de costurile suplimentare. Doar in roaming primesti mesaj daca ajungi la 50E (fara TVA).
Apropos de costuri si sunat de operator: in urma cu vreo 3 ani a plecat patronul cu unul din colegi in Belarus. Nu a ajunsese bine (evident, Moldova->Ucraina->Belarus) si facuse cost de aproximativ 100E. M-au sunat de la Vodafone (la ei avem numerele de business) sa confirmam daca stim de acel cost. In rest, pentru costurile facute in tara (orice cost, chiar si de 1.000 lei pentru niste apeluri pe numere de satelit si taxe de pod la Fetesti) nu ne-a intrebat nimeni de sanatate. Si chiar eram curios daca se intampla ceva.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor