la 22-09-2023 11:05 PM
Bună! De aproximativ 2 luni, atât eu cât ş i prietenul meu am întâlnit o problemă ciudată legată de datele mobile. Zilnic la orele 10-11 seara nu mai funcționează, problema rezolvându-se doar cu un restart al telefonului. Inițial ignoram situația, dar devine frustrant. Păreri?
la 23-09-2023 09:43 AM
Salut @RedRaven,
Data viitoare încearcă sa activeze Mod Avion si dupa 5 secunde sa il dezactivezi. Astfel nu mai trebuie sa repornesti telefonul operațiune care durează mai mult.
Telefonul pierde din semnal din motivele menționate de colegi, astfel are nevoie de un refresh pentru a prelua semnal mai bun.
Să îmi spui daca a funcționat asa.
la 23-09-2023 12:37 AM
Poate se închid anumite relee și frecvențe, pentru reducerea consumului de energie electrică. Articol similar regăsești aici.
la 23-09-2023 08:20 AM
În articol se vorbeşte de zonele Timişoara, Braşov şi Constanţa, dar noi suntem în Suceava. Am dat un ochi peste ce scrie acolo cap-coada dar nu vad nimic sa bata cu problema mea.
la 23-09-2023 08:52 AM
Salut,
Situatia este aceeasi in toata tara. Se opresc anumite frecvente. Mai sunt cateva topicuri in Comunitate cu aceeasi problema. Si, avand in vedere ca vorbesc de aceeasi ora (10PM), sunt sigur ca nu e doar o coincidenta.
la 23-09-2023 09:10 AM
Salutare!
Se închid de obicei benzile mai înalte ( gen banda 7, 2600 Mhz) sau banda 3 ( 1800 Mhz) și rămâne doar banda 20. Dacă telefonul a fost cuplat in benzile care sunt închise din rațiuni de economie de curent, după ce îi dai restart, el se conectează la benzile care au rămas pornite, adică cele mai joase și care sunt mai economice din punct de vedere al consumului de energie electrică.
Baftă!
la 23-09-2023 09:43 AM
Salut @RedRaven,
Data viitoare încearcă sa activeze Mod Avion si dupa 5 secunde sa il dezactivezi. Astfel nu mai trebuie sa repornesti telefonul operațiune care durează mai mult.
Telefonul pierde din semnal din motivele menționate de colegi, astfel are nevoie de un refresh pentru a prelua semnal mai bun.
Să îmi spui daca a funcționat asa.
la 23-09-2023 09:56 AM
Corect. Pentru un "refresh" de retea, nu e nevoie de restart.
la 23-09-2023 10:10 AM
Voi încerca diseară și vă voi ține la curent! Mulțumesc tutror pentru explicații şi soluție!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor