la 08-05-2024 04:57 PM
net-ul dispare odata in 2-3 minute pe mult timp. Ce sa fac?
la 08-05-2024 05:12 PM
Salut,
Cum adica “dispare”? Ce dispare mai exact? Icoana de 4G/H+/Edge de pe telefon? Sau capacitatea de a accesa orice site?
Semnal este in zona? Pe alt telefon functioneaza totul normal?
la 08-05-2024 05:27 PM
Dispare gen accesa pe site uri (arata ca am 4G dar nu merge net-ul). Pe alt telefon functioneaza.
08-05-2024 05:29 PM - editat 08-05-2024 07:58 PM
Hmm... Interesant.
Daca pe alt telefon, SIM-ul functioneaza corect, putem exclude o problema de SIM sau de cont client. Deci....eventual o resetare a setarilor de retea (daca ne spui ce telefon folosesti, te putem ghida eventual), sau o resetare generala.
Eu unul n-am mai intalnit problema asta. Si...daca ar fi fost o problema de semnal, s-ar fi manifestat si pe alt telefon. Deci, daca pe celalalt telefon ai 4G, si serviciul functional (tot timpul), atunci pare o problema de telefon. Fie hardware (cu toate ca nu cred), fie...software.
la 08-05-2024 05:38 PM
ZTE A72s
08-05-2024 05:40 PM - editat 08-05-2024 05:44 PM
Ai mai jos un tutorial video care sa te ajute:
Tot de acolo poti sa dai si resetare generala (optiunea Erase all Data (Factory Reset) ). Atentie insa ca vei pierde toate datele (nesalvate in prealabil), de pe telefon.
la 08-05-2024 05:47 PM
Fa un backup înainte de resetare din fabrica fiindcă vei pierde toate datele.
la 08-05-2024 06:49 PM
Dacă era pe wifi, atunci pentru 2 telefoane "poți exclude probleme de SIM/cont". Însă fiind date mobile, atunci e fie de SIM(cont), fie telefon(configurări telefon).
la 08-05-2024 07:00 PM
Ce voiam sa spun e doar ca atata timp cat acelasi SIM functioneaza corect in alt telefon, nu poate fi o problema de SIM. Si implicit nici de cont client (pentru ca e acelasi SIM, si acelasi cont). Deci da, resetarea se refera la telefon.
Am senzatia ca nu m-am exprimat cum trebuie, dar nu-mi dau seama ce anume sa schimb ca sa fie mai clar. :))
la 08-05-2024 07:21 PM
Simplu: "Dacă NETUL pe alt telefon" vs "Dacă SIMul pe alt telefon". Aici era confuzia. 😉
la 08-05-2024 07:59 PM
Aaaam inteles acu'. Gata, actualizat. Mersi frumos. 🙂
08-05-2024 05:24 PM - editat 08-05-2024 05:27 PM
Te rugam detaliază termenul "dispare".
Ai semnal?
Folosești dns privat?
Ai resurse pe prepay adică o optiune activata?
la 08-05-2024 05:28 PM
Dispare gen accesa pe site uri (arata ca am 4G dar nu merge net-ul). Nu folosesc nici un dns.
la 08-05-2024 05:30 PM
Ai incercat sa schimbi browserul?
Pe aplicații gen YouTube îți merge?
la 08-05-2024 05:40 PM
Nu am incercat sa schimb. Nu merge nici telegram, insta, youtube. Nimic.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor