la 29-09-2022 10:39 AM - editat ultima oară la 29-09-2022 10:43 AM de DanielaH
Am trecut numărul meu pe abonament și am primit un număr temporar in loc de numărul meu vechi care trebuia să fie și mi s-a zis că am net nelimitat și minute naționale nelimitate și acum îmi apare că mă apropii de terminarea tarifului de internet inclus. De ce îmi apare asta ?
la 29-09-2022 11:48 AM - editat ultima oară la 29-09-2022 11:51 AM de DanielaH
O prima rugaminte: ofera-ne mai multe informatii, altfel vei primi raspunsuri ... nelalocul lor.
Te-ai portat? Spui ca ai trecut de la cartela la abonament si ti s-a alocat un numar temporar (stiu ca asa se intampla doar la portare).
Internet nelimitat: va trebui sa ne spui cum il ai nelimitat: Nelimitat (cantitate si viteza) sau ai optiunea de Cost Control (ai o anumita cantitate la viteza maxima, iar la depasire intervine optiunea Cost Control si iti scade viteza la una foarte mica)?
Optiunea asta o am activa pe cele 3 abonamente (de voce) pe care le detin, dar am limita cantitativa de internet pana intra Cost Controlul (limitarea vitezei la 128Kbps, cantitatea, indiferent de consum, fiind netarifata).
la 29-09-2022 03:03 PM
Salutare, @Calin1
Ai migrat numarul la abonament de la un PrePay Orange sau te-ai portat din altă rețea?
la 30-09-2022 01:55 PM
Nu numărul era tot la Orange doar că a fost trecut la abonament că sa înțelegi înainte reîncărcăm in fiecare luna cu opțiune de 5 euro și apoi a fost trecut pe abonament luna asta
la 29-09-2022 04:58 PM
Salutare!
Poate te referi explicit la numărul temporar, datele sunt neconcludente momentan. Când ești pe numărul tău, la vreo 48 de ore ai date concrete la cronos, care le poți lua în calcul.
Baftă!
la 30-09-2022 01:53 PM
Sper sa fie asa cum spui tu mersi bafta
la 30-09-2022 10:46 AM
Calin, s-a rezolvcat situația? Te așteptăm să revii cu detalii.
la 30-09-2022 01:52 PM
Nu știu nu cred dar cred că e din cauza faptul că e un număr temporar și cred că în momentul în care portare la numărul vechi se va finaliza cred că voi avea serviciile de net nelimitat active mereu sper că asta sa fie problema
la 30-09-2022 12:42 PM
@Calin1 : Unde anume ”îți apare că te apropii de terminarea tarifului de internet inclus”? În aplicația MyOrange? Ai primit vreun mesaj SMS în acest sens de la Orange? Nu cumva este un mesaj de sistem primit pe telefon? Revino cu detalii în acest sens și problema este clarificată.
la 30-09-2022 01:50 PM
Mia apărut mesaj sms de la Orangecomm
30-09-2022 02:31 PM - editat 30-09-2022 02:32 PM
Salutare! Pe numărul vechi mai ai semnal? Posibil să fie portare de numărul prepay ORO pe OROC.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor