la 13-06-2023 03:05 PM - editat ultima oară la 13-06-2023 03:15 PM de DanielaH
Salutare,
Am avut cost suplimentar la un abonament de 8 euro din cauza cosumului de interent.
Dupa aceasta intamplare am decis sa imi schimb abonamentul in Fun 15 care are internet nelimitat.
Prima factura care mi-a venit dupa ce mi-am modificat abonamentul este de aprox. 900 de lei facuta din cost suplimentar de internet (aproximativ 60 GB).
Cum se poate sa fi facut cost suplimentar de internet in cazul in care eu am abonament nelimitat?
Nu pot sa inteleg daca am facut eu ceva gresit sau este doar o eroare de sistem (sa nu se fi inregistrat noul abonament).
Pe factura scrie ca numarul meu de telefon are internet nelimitat, dar in acelasi timp exista si cost suplimentar.
la 13-06-2023 03:09 PM
Salut,
Verifica perioada de facturare. Banuiesc ca acel consum este din trecut.
Pentru confirmare, si daca factura nu e suficient de clara din punctul asta de vedere, poti lua legatura cu un consultant la numarul 300 (0374 300 300, din orice retea), sau pe chat-ul Djingo, si vezi exact de ce apare pe factura acea suma.
In cazul in care apelezi la chat-ul Djingo, pentru transfer la operator, poti sa scrii (in timpul programului, L-V:08:00-20:00): "transfer operator".
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit. 🙂
la 13-06-2023 03:24 PM
Salut, @Ergar! Bun venit în Comunitate!
Schimbarea de abonament ai facut-o din My Orange? Ai primit confirmare că s-a procesat cu succes?
Poți atașa o poză cu factura (ascunzând datele personale)? Mulțumim.
13-06-2023 03:36 PM - editat 13-06-2023 03:40 PM
Salut!
Rugaminte: verifica detalierea facturii si vezi ce scrie acolo. Daca modificarea de abonament s-a facut de pe o zi pe alta ("de azi pe maine") si ai avut un consum mare dupa convorbirea cu operatorul si pana la implementarea noului abonament, s-ar putea ca de aici sa vina problema.
Totusi, verifica ultimile doua-trei facturi si vezi ce diferente ai pe acolo (la consumul de net). Ultima factura o ai platita?
EDITARE: ai fost prin roaming (sau pe langa granita) si nu te-ai conectat la WiFi?
13-06-2023 04:20 PM - editat 13-06-2023 04:21 PM
Salutare!
Să nu stai într-o zonă relativ apropiată de graniță și să faci cost suplimentar pe roaming. Verifică să nu ai roaming activ și vezi pe factură la ,,detalii " ce scrie acolo.
Sau să nu fi călătorit într-o zonă de graniță și să se fi conectat automat pe rețele ale operatorilor din țara vecină.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor