anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am activat 20gb din piniata party și nu merge

Dragoș282
Începător
Am activat 20gb internet și nu pot sai folosesc
9 Răspunsuri 9

FLo1
#StarMember
@Dragoș: Bun venit în Comunitate. Ai o opțiune activă pe cont de minim 5€? Dacă nu.... atunci degeaba aloci bonusuri pe număr, oricare ar fi ele.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Cred ca e vorba de un abonament, daca am inteles eu bine. Deci, teoretic ar fi trebuit sa mearga... Daca nu cumva imi scapa ceva. Dar da, la prepay, ai nevoie si de o optiune de min 5 euro pentru a putea folosi bonusul. Mai multe detalii pe butonul info din Pinata Party.
Client Orange

FLo1
#StarMember
Da Radu, pare abonament, dar din mesajele de la infocredit atunci de ce lipsește bonificația de net? Ceva e putred în....cont, pentru că nu s-au alocat resursele din pinata....

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Aia nici eu nu stiu. Banuiesc ca de-asta a deschis si Dragos topicul in Comunitate. :) Se poate sa fie o problema cu alocarea resurselor de genul asta, din My Orange. Cu toate ca eu mi-am activat zilele trecute un bonus de minute, la prepay, si l-am primit. Poate asta e si problema pe care incearca sa o rezolve dept Tehnic de saptamana trecuta. Plata se face, dar resursele...lipsesc. Ma gandesc sa nu fie poate acelasi lucru si aici. In fine, daca vorbim de un prepay, cum ai zis si tu, trebuie o optiune de min 5 euro, ca sa se activeze bonusul.
Client Orange

Vio73
#StarMember
Salutare! Probabil că se alocă cu ceva întârziere. Dacă nu, trebuie apelat la Serviciul clienți și întrebat care este treaba.

DanielaH
Moderator
@Dragoș282, s-a rezolvat situația cu bonusul?

Și eu am aceeași problema, am activat bonusul și nu mi-a apărut în aplicatie la internet. La piniata apare că e activat bonusul de 20 GB. Am primit și SMS-ul

Bun venit în Comunitate!

Ai abonament sau cartelă PrePay? În cel de-al doilea caz este necesară o opțiune activă pe cont de minimum 5 euro.

Anonim
Neaplicabil

Nu ești singurul si eu am activat o optiune și nu am primit nimic.

După 2 săptămâni de discuții cu departamentele Orange am obținut o reducere in schimbul opțiunii.