anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] [Rezolvat] Bonus internet felicitare virtuala

Nico_
Junior
Bună, am o nedumerire : a primit cineva bonusul de internet pentru felicitările virtuale trimise? Am mai citit câteva întrebări puse de persoane care nu l au primit. Am sunat și la serviciul clienți la sfârșitul lui februarie și au zis ca vor remedia defecțiunea, dar nu s a petrecut nimic...
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@Nico, ai verificat dacă îndeplinești toate condițiile acestei campanii? Bonusul se alocă pentru primele 5 felicitări trimise clienţilor care au o cartelă Orange PrePay cu o opțiune de minim 5 € credit activă şi abonaţilor persoane fizice care primesc felicitări de la numere PrePay active. Uite aici toate detaliile https://www.orange.ro/prepay/netcadou Într-adevăr, in februarie a fost o problemă cu alocarea acestui bonus, dar ea a fost remediată în aceeași zi. Acum totul funcționează OK.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Bună Nico_, Eu am primit, sigur că da. Și sunt destui apropiați de-ai mei care au primit. Totul este să ai îndeplinite toate condițiile! https://www.orange.ro/prepay/netcadou/

DanielaH
Moderator
@Nico, ai verificat dacă îndeplinești toate condițiile acestei campanii? Bonusul se alocă pentru primele 5 felicitări trimise clienţilor care au o cartelă Orange PrePay cu o opțiune de minim 5 € credit activă şi abonaţilor persoane fizice care primesc felicitări de la numere PrePay active. Uite aici toate detaliile https://www.orange.ro/prepay/netcadou Într-adevăr, in februarie a fost o problemă cu alocarea acestui bonus, dar ea a fost remediată în aceeași zi. Acum totul funcționează OK.

Nico_
Junior
Eu am trimis la 3 persoane în februarie și nu am primit nimic, nici eu, nici ele. Iar acum nu mai pot trimite acelorași persoane... O sa mai sun odată sa întreb. Mulțumesc pentru răspuns

Nico_
Junior
S-a rezolvat problema cu bonusul internet. Am sunat din nou la serviciul clienți și m a ajutat operatorul cu care am vorbit. Mulțumesc

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Mă bucur că ai reușit! Să folosești bonusul cu plăcere!