la 28-04-2023 06:34 AM
Hristos a înviat! Am si eu o problema. Lucrez la Orange de acasă și la conectare, mereu îmi pica VPN ul, care este motivul și ce pot face? Rar îmi merge din prima... E frustrant deja. Eu internetul il am de la Vodafone. Trebuie schimbat routerul sau ce anume? Mulțumesc.
la 28-04-2023 07:55 AM
Salutare!
"Lucrez la Orange"... n-ar trebui colegii de la tehnic sa fie informati? Si la ce ai nevoie de VPN (si de la cine este)? Pe telefon, am Kaspersky Antivirus si are un VPN inclus (in limita a 300MB pe zi) si, la fiecare conectare la o retea neparolata intra in functiune VPN-ul (inclusiv la unele pagini care cer parole sau carduri).
la 28-04-2023 07:55 AM
Salutare!
"Lucrez la Orange"... n-ar trebui colegii de la tehnic sa fie informati? Si la ce ai nevoie de VPN (si de la cine este)? Pe telefon, am Kaspersky Antivirus si are un VPN inclus (in limita a 300MB pe zi) si, la fiecare conectare la o retea neparolata intra in functiune VPN-ul (inclusiv la unele pagini care cer parole sau carduri).
la 28-04-2023 08:51 AM
Știu deja. Cică nu e de la ei. 🙄 E de la zona, etc....
la 28-04-2023 08:59 AM
@DanaSgu: Bun venit în Comunitate. Dacă ”lucrezi la Orange” cu siguranță colegii de la suportul Tehnic te-au informat deja despre posibilele probleme ale serverului VPN, singurul motiv plauzibil al căderii conexiunii. Nu contează providerul serviciilor de internet, fie el și Vodafone.
Te așteptăm pe topic dacă problema persistă sau o consideri rezolvată. Numai bine.
la 28-04-2023 10:02 AM
Da, mi au zis de la început. Dar ma gândeam ca se va remedia. Mulțumesc
la 28-04-2023 10:31 AM
@DanaSgu: Din păcate doar ei îți pot confirma finalizarea eventualelor corecții/reconfigurări necesare a fi executate. Te așteptăm să ne anunți dacă s-a rezolvat și este funcțional VPN-ul.
la 28-04-2023 11:26 AM
Revin cu detalii mai târziu, sunt la job. Zi frumoasă
la 28-04-2023 08:50 PM
Am revenit. Problema sta în felul următor. Ca sa intru la muncă, tre sa ma conectez pe o rețea securizată, ceva setata de ei, ma rog. Dar ca să ma pot autentifica, tre sa am net. Si tot pică. După ce reușesc sa ma bag pe rețeaua privata de munca, nu mai am treabă. După munca, după ora 17,daca ma deconectez de la rețeaua de munca, îmi pica netul. Dar doar pe calculatorul de la ei. Pe celelalte dispozitive din casă nu am treabă.
la 28-04-2023 11:16 AM
Buna Dana,
Poti incerca un test de viteza (fara VPN), ca sa vezi cam care sunt parametrii suportati de Vodafone. Daca ai net pe fibra, cel mai probabil problema nu este internetul tau, ci conexiunea la serverul de VPN. In functie de numarul de angajati conectati in acelasi timp pe acelasi server, pot sa apara probleme de genul asta.
Ce pot sa-ti recomand, intrucat tine de setup-ul concret al fiecarei firme, este sa iei legatura cu colegii de la IT/Hardware support, si vezi care ar fi solutia pentru cazul asta. In general se folosesc mai multe servere, tocmai pentru a imparti cat mai egal incarcarea pe fiecare in parte. E posibil sa trebuiasca sa te conectezi la un alt server, de exemplu, poate alt URL.
Dar, ca idee, daca in restul timpului, totul functioneaza ok cu netul pe care il ai de la Vodafone, cel mai probabil, problema nu e la Vodafone, si nici de la router. E o problema locala, concreta, cu setup-ul tau si cu conexiunea la acel server de VPN.
la 28-04-2023 11:25 AM
Mulțumesc
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor