la 29-04-2023 10:47 AM - editat ultima oară la 29-04-2023 10:52 AM de DanielaH
Buna ziua!Recent mi-am schimbat routerul și am început sa am probleme, se deconectează singur și când incerc sa conectez iar telefonul la internet apare mesajul:” Eroare”.Am încercat sa ii contactez, dar fără rezultat.A mai patit cineva?Sau știe cineva cum se procedează?
Multumesc.
la 29-04-2023 11:44 AM
Salut,
Vorbim de internet fix prin reteaua mobila (4G) sau fibra optica? Ai servicii de la Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)?
Oricare ar fi cazul tau, iti recomand sa iei legatura cu un consultant, fie la 300 (ramura 1-3-2 de pe un abonament), fie pe chat-ul Djingo (daca ai servicii fixe de la Orange Romania, NU Orange Romania Communications), sau poti trimite un mesaj din sectiunea de Contact.
la 29-04-2023 03:08 PM
Salutare!
Ai dat un restart la router?
Poți să îi suni la 300 sau 0374300300 din orice rețea , apoi formezi 1-2-2 sau 1-3-2 pentru asistență, chiar dacă robotul Djia te va identifica cu ultimele 6 cifre din CNP.
Baftă!
la 02-05-2023 09:46 AM
@RalucaDaria, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor