anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Trecere OBLIGATORIE fibra optica 500

CristinaMarin
Junior

Buna ziua,

 

De cate zile sunt tot sunata de catre cei de la Orange pentru a-mi trasnmite ca este OBLIGATORIU sa schimb firba optica pe care o am in prezent cu fibra de tip 500 deoarece cea pe care o detin in prezent, nu va mai fi suportata dpdv tehnic de catre Orange. Evident aceasta trecere, vine la pachet si cu o reinnoire OBLIGATORIE de ctr , recomandat de catre ei, pe termen de 2 ani.

Am intrebat de cand nu se va mai acorda suport tehnic pentru fibra de 100 pe care o am in acest moment si de cand ca atare, ctr mi se va rezilia si nu am primit niciun raspun exact, au sustinut cei din Call Center ca nu au aceasta informatie.

Stie cineva, a mai fost confruntata cu aceasta obligativitate? 

10 Răspunsuri 10

arsradu
#StarMember

Eu unul nu... Pe de alta parte, 100 este foarte putin, intr-adevar, si nu m-ar mira sa nu mai fie suportata. Banuiesc ca esti clienta Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix), corect? Pentru ca la Orange Ro, nu stiu sa existe ceva mai jos de 500 oricum (si chiar si asa, incepe sa devina destul de depasita si varianta de 500). 

Client Orange

Buna, 

Ms mult pentru raspuns.  Fibra de 100 nu este de la fostul telekom, este de la Orange Ro, de ceva ani buni, intr-adevar. Ideea este ca mi s-a parut un fel de prelungire abonament fortat, pentru ca cei de la vanzari sa isi faca nr de ctr vechi si plus ca am sunat de mai multe ori la ei, o data imi spun ca intr-adevar trecerea este obligatorie, o data ca nu este. Probabil ca am ramas eu cu traume de la fostul telekom care  a pacalit-o pe mama cu o fibra optica pe care si acum o are de ani buni si nu a folosit niciodata, neavand nevoie de ea.  Plus ca am intrebat in Call Center de cand nu va mai "fi valabila" cea de 100 si habar nu au avut sa imi spuna, cica aceasta informatie nu o au.

Daca situatia era argumentata corect, asa cum ai facut-o tu, spunanandu-mi ca intr-adevare este o tehnologie super invechita si ca va recomandam, sau ceva.. sa treceti la varianta de 500, si aveam astfel, niste info clare de la toti din Call Center cu care am discutat, altfel statea problema. Altfel, repet, imi miroase a teapa stil telekom.

Da, sunt niste intrebari foarte bune (si foarte normale, de altfel). Eu unul nu stiam ca a avut si Orange Romania SA fibra de 100. De ceva vreme (vreun an) o cunostinta apropiata de-a mea si-a facut abonament de 1000, si totul ok. Iar pe site am vazut ca nu apare nimic de 100. De-aia am presupus ca vorbim de fostul Telekom Fix. Dar inteleg ca nu...

Sincer, nu mi-e cunoscuta campania asta de "upgrade". Si pana acum cred ca esti singura persoana care mentioneaza lucrul asta. Poate si din cauza ca nu mai sunt nici foarte multi clienti pe fibra 100. Cumva are sens sa se renunte la fibra de 100, dar...cu forta, cu siguranta nu e ok. Pe de alta parte, daca serviciul nu mai e suportat...cealalta varianta ar fi sa inchida de tot abonamentul, ceea ce iarasi nu mi se pare ok.

O varianta de compromis (si probabil posibila, cu un apel la 300) ar fi upgrade-ul la fibra de 500 (personal, as recomanda 1000 mai degraba, dar...alegerea iti apartine, binenteles) si fara modificarea perioadei contractuale. Dar nu stiu daca e posibil.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salut!

Merg pe premisa ca este o procedura de marketing pentru trecerea de la un abonament (mai ieftin) la altul (mai scump). Cere sa-ti dea ceva scris ca abonamentul va suferi modificari din partea Orange.

Spuneam pe alt subiect cum, in urma cu mai multi ani cum ca abonamentul ei (Me 4 sau ceva de genul asta) va trebui  sa-l modifice intrucat nu mai face parte din oferta. Raspunsul mamei a fost: inchideti-l si veti avea un abonat mai putin. Abonamentul a ramas in vigoare pana acum 3 ani (modificarea a facut-o cu aproximativ un an inainte sa moara, dar din alte motive).

Si eu la fel, de aceea am luat si foc... cum adica nu va mai fi suportata de catre Orange dar nu se stie de cand... si mai ales, de ce vine la pachet cu o reinnoire de abonament??? Vorba ta, sa il rezilieze daca le convine si banii mei nu sunt bineveniti.

Exact, sunt oameni de vanzari, serios? Atat pot? Le donez 2 euro pe luna sau cat este costul dar nu veni la mine ca este OBLIGATORIU daru nu stim de cand pt ca nu am fost informati... Pai, tu astepti sa fii informat si faraa ceasta informatie suni clentul? Pai, te ia ala si invarte cu tine de nu te vezi. IN fine. Cum ziceam, tiganeli si habarnism. 😞

La servicii fixe, sunt abonat Digi (au monopol in bloc/zona, nu mai reiau povestea ca aproximativ 2 ani am intrebat Orange (si o tentantativa de instalare de la Vodafone) daca ma cableaza). Din ianuarie 2018 pana in prezent, Digi mi-a modificat viteza de net de 2 ori: de la 150Mbps la 300Mbps si apoi la 500Mbps (cele mai mici abonamente pe care le au pentru Bucuresti). De fiecare data m-au notificat ca modifica viteza, nu si banii, si, daca nu sunt de acord, sunt liber sa plec (ironic sau nu, sa fi vrut sa plec de la fibra lor si nu aveam la cine [pe fibra]...).

Uneori mi-as dori ca ale noastre corporatii sa mai asculte si de clienti (evident, comunicarea sa fie in conditii civilizate [cei 7 ani de acasa...]) si sase muleze mai bine cu serviciile. Orange vad ca apleaca urechea la Comunitate (ce mi-as dori ca si Digi sa faca acelasi lucru...)

Am facut un topic in care imi exprimam parerea in cei 25 de ani de cand opereaza Orange in Romania. Unul din puncte era perierea portofoliului (atat servicii, cat si clienti). Statistic vorbind, Orange e cel mai scump din toti operatorii de la noi (ca medie vorbind) care ofera toate cele serviciile: telefonie mobila, telefonie fixa, internet mobil, internet la punct fix, televiziune [prin satelit sau fibra]. Poate o notificare generala la toti clientii cu sume si abonamente minime poate ar rezolva problema (stiu, suna urat, dar ma uit la INES: abonamentul minim este de 40E fara TVA pe luna pentru internet si televiziune. E clar ca nu este pentru muritorii de rand). Poate ar fi bine o decizie-soc privind ceea ce ofera. Piata este dinamica si cu totii stim asta, dar, poate o reafirmare a pozitiei prin serviciile oferite (cu preturile aferente), poate ar stabiliza apele. Nu am o problema sa platesc 10-15E pe luna pentru mobil, dar sa ma pot baza pe el, sa nu am surprize ca nu pot sustine costurile din promotiile oferite si alte alea. Poate ar fi bine sa se uite si prin pietele unde nu activeaza (si sa obtina aprobarea de la France Telecom). Digi, de exemplu, la cartele au 6 optiuni: de 2, 3 si 4E, ori pentru o luna, ori pentru 3. Vrei mai mult? Alegi unul din cele 6 abonamente (3 limitate, 3 nelimitate). Dupa cum observi, au 2x3 optiuni pentru fiecare (cartela sau abonament).

Totusi, ca sa fiu corect pana la capat, de fiecare data cand am avut o problema cu Orange s-a rezolvat si rezultatul a fost cel asteptat. N-am intampinat "manevre" sau, daca am simtit ca sunt, am respins imediat serviciul, fara sa ma targuiesc.

arsradu
#StarMember

Mda, cred ca e o problema de abordare din partea consultantului care te-a contactat. Adica, cu sila, cu siguranta nu se poate. Sa vii cu o oferta de upgrade, motivat fiind si de inchiderea acelui serviciu...asta e cu totul altceva. Adica, totul s-a terminat in momentul in care a zis ca e obligatoriu. :))

Problema de training, dupa parerea mea. Nimic ce nu se poate rezolva, cu un pic de timp.

Acuma, ca era si un oarecare interes in a trece clientul de la un abonament mai mic (banuiesc) la unul mai mare, e si asta. Dar din nou, depinde foarte mult cum pui problema.

Client Orange

 Dap, intre OBLIGATORIU si reinnoire ctr i lipsa unui dead line pt incetarea variantei vechi a ctr, ceva nu se leaga sau lipseste.Inca o situatie (una din multele) in care corporatiile trebuie sa inteleaga ca salarii mici, angajati "mici". Treaba lor, pana la urma. Ms frumos si o zi buna!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Știu că pe unde era sârmă sau tehnologie mai veche, îi cam trec pe tehnologia nouă. Vezi că poate prinzi ceva la 2 euro cu tv și net și te-ai scos. Le-o ceri, că există!

Baftă!