la 02-11-2022 01:21 PM - editat ultima oară la 07-11-2022 10:15 AM de DanielaH
…am schimbat la sugestia operatorului Orange vechiul HOME fiber sagemcom, dar am pierdut stabilitatea semnalului wifi pe 5Ghz.După ce am separat și redenumit 2SSID, câte una pentru fiecare frecvență apare problema pierderii stabilității semnalului.Deși am inițiat solicitare de remediere a problemei, aceasta continuă.
Are cineva soluție pentru remediere sau cer înlocuirea fiberhome?
la 05-11-2022 09:50 PM
Cea mai eficientă soluție, schimbat echipamentul. Acum totul este Ok.
la 02-11-2022 02:33 PM
Salutare!
Am pățit și eu așa, dar ulterior și-a revenit și funcționează normal, atât pe 5ghz, cât și pe 2,4 Ghz. Nu le-am redenumit, ci le-am lăsat așa, pur și simplu!
la 05-11-2022 09:50 PM
Cea mai eficientă soluție, schimbat echipamentul. Acum totul este Ok.
la 18-11-2022 10:46 AM
Bună ziua , am Wi-Fi probabil dar de două săptămâni nu funcționează, nu are semnal și nu înțeleg de ce . Unde apare 3G/4G de obicei era albastru ,acum este rosu și nu mă pot conecta . Îmi poate spune cineva ce trebuie făcut? Mulțumesc!
18-11-2022 10:48 AM - editat 18-11-2022 10:50 AM
I-ai dat un restart? Mă refer la introducerea unui ac în acea gaură care o găsești pe spate sau lateral. Dacă ai făcut-o și tot nu vrea, l-ai scos din priză și e tot așa după ce l-ai reintrodus, atunci poți suna la 300 ( 0374300300, din orice rețea), apoi 1-3-2, cu pauzele de rigoare, pentru asistență. Lași robotul să spună ce are de spus de fiecare dată. Sper să reușești!
la 18-11-2022 12:00 PM
Am dat dar degeaba , am crezut că își va reveni dar degeaba . Mulțumesc frumos !
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor