la 31-03-2023 11:29 AM - editat ultima oară la 03-04-2023 08:58 AM de DanielaH
Bună ziua! Constat ca nu reușesc sa facă nicicum internetul sa mearga, mentionez ca am un abonament pachet internet+ TV. Menționez ca televiziunea funcționează, însă internetul nu. Routerul afișează un beculet roșu aprins. Aveți ceva sugestii? Sa înțeleg ca vremea ploioasa este de vina?
la 31-03-2023 11:38 AM
Salut!
Scoate-l din priza 1 minut (nu oprit, lasa-l nealimentat cu curent). Uneori se mai intampla desincronizari (nu este aprin ledul pentru conexiunea la internet),
Daca nici asa nu-si revine, suna la 300. Poate a "uitat" datele de acces.
la 31-03-2023 01:32 PM
Mulțumesc pentru idei! Aparent e ceva defectiune în zona. 🙈
la 31-03-2023 01:36 PM
Atunci, singura varianta este sa astepti echipa tehnica sa rezolve avaria din zona. Sper sa se rezolve repede.
la 31-03-2023 02:27 PM
@cmadeleinel: cum menționam anterior, puțină răbdare, posibil și de 24ore.
la 31-03-2023 12:34 PM
Salut,
Dupa ce incerci varianta propusa de Pololica (sau in timp ce astepti), verifica sa nu fie fibra optica intrerupta/indoita pe undeva. Sa nu fie sub mobila de exemplu sau mai stiu eu pe unde. Fibra trebuie sa stea cat se poate de dreapta.
Daca totusi nu merge, da un telefon la 300 (ramura 1-3-2) si anunta deranjamentul. E posibil sa fie o problema in zona ta.
la 31-03-2023 12:54 PM
@cmadeleinel: De cât timp ai sesizat problema? Doar serviciile de internet le ai prin FO sau și cele de TV? Dacă le ai și pe cele de TV prin FO..... problema e de la furnizor... deci răbdare. Dacă doar internet ai prin FO (TV fiind DTH de exemplu), atunci problema poate fi și de îndoire FO undeva de afară până la router, fără a le exclude pe celelalte. Oricum o verificare a traseului de FO încât să nu existe îndoiri ale cablului de FO prea mari este binevenită.
Te așteptăm aici pe topic cu actualizare a situației problemei menționate de tine.
la 31-03-2023 12:59 PM
Antena TV pare sa iasa din router, daca vad eu bine, deci e posibil ca FLo sa aiba dreptate. Cel mai probabil, problema e la operator si trebuie facuta o sesizare.
la 31-03-2023 02:14 PM
Salutare!
Ai ont, deci trebuie sunat la 300 ( sau 0374300300, din orice rețea) apoi formezi 1-3-2 pentru asistență, chiar dacă te va identifica Gia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Nu mai sta deloc.
Baftă multă!
la 31-03-2023 04:15 PM
Nu sunt sigura ca știu ce înseamnă ont. Am sunat și mi-au spus ca e o defectiune raportata deja în zona, ca echipa o rezolva pana în cel mult ora 17.
la 31-03-2023 04:18 PM
Ont este routerul care îți iese din el atât tv, cât și net.
Bine că ai reușit să afli cum stau treburile!
31-03-2023 04:19 PM - editat 31-03-2023 04:19 PM
ONT (Optical Network Terminal) este aparatul acela alb caruia i-ai facut poza. Oricum, problema e la operator. Deci, nu ramane decat de asteptat rezolvarea ei.
la 31-03-2023 04:52 PM
Cum menționam, la un singur cablu de FO cu 2 circuite monomode (TV+net)(duplex), din care cel de TV e OK, iar cel de NET e KO (adică not ok 😉), ei bine, situațiile acestea au o singură explicație: lucrări ale furnizorului/intervenții temporare cu întreruperi cunoscute.
la 31-03-2023 04:59 PM
OK vs KO (adica knock out, deci da, cu siguranta NOT OK). :)) Misto, misto de tot asta.
la 02-04-2023 10:35 PM
Bună, sunt si eu afectata de lipsa de internet datorita unei defectiuni in zona (probabil aceeasi) inca din 31.03 seara. Au trecut 48 de ore, am sunat deja de 3 ori, imi pun mereu aceeasi placa... Eu sunt client preluat de Orange de la Telekom unde n-am avut probleme, intreruperi rar si de scurta durata. As vrea sa inteleg daca se intampla frecvent astfel de probleme pentru ca lipsa asta de transparenţă (operatorul nu are habar de ce se întâmplă, doar ca e o defectiune si ca termenul max e de 48 de ore, care au si trecut) ma face sa ma gandesc sa plec de la ei cat mai repede.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor