anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu este internet in zona Alesd

FLOMON
Junior

Nu este internet in zona Alesd, stie cineva inafara de cei de la Orange, de ce ????????

15 Răspunsuri 15

FLo1
#StarMember

@FLOMON: Bun venit în Comunitate. Ai internet prin fibră optică sau cu router 4G? Ești client Orange România sau Orange România Communications? Ai verificat dacă în zonă alte persoane (vecini) au probleme cu recepția? Te așteptăm cu detalii ca să găsim o exlicație. Te așteptăm cu actualizări pe topic. 

Scuze pentru repezeala. Cand am vazut Star Member, am zis ca esti seful......

@FLOMON: Aici suntem cu toții egali. Nu avem șefi. O eventuală diferențiere este vechimea în Comunitate (există un început în toate, pentru toți), sau cât de implicat este fiecare prin suportul oferit celor care-l solicită. Așa cum ai observat deja, suntem cu toții utilizatori ai serviciilor Orange, deci te așteptăm și cu alte contribuții din tehnologie, care să aducă plus valoare acestei platforme. Numai bine.  

FLOMON
Junior

Daca ai profilul meu, poti sa raspunzi singur la aceste intrebari. Nu am timp de pierdut

@FLOMON: Aici în Comunitate suntem clienți și utilizatori Orange, așa ca tine, iar unii dintre noi ne sacrificăm din timpul nostru pentru a ajuta alți utilizatori de tehnologie. Așadar nu avem nici acces la ”profilul tău” (decât cel din Comunitate), iar aici nu se afișează public date personale. Așadar dacă poți explica deschis și pe înțeles vei primi un sfat care să te ajute. În caz contrar, se aplică principiul ”ajută-te singur”. Numai bine. 

Buna comunitate. Vazand sigla de orange, am crezult ca este o comunitate creata de orange. Cand ai nevoie disperata de o solutie si nu gasesti raspunsuri mai sari etape.

Va multumesc pentru grija.

Am raspuns la majoritatea intrebarilor, prin firimiturile date pana acum.

Un pont, ca sa ajungi direct la un operator 24/24 formezi 300 si dupa vrajeala .... 2 

Da, este o comunitate creată de Orange cu scopul de a aduce împreună oameni pasionați de tehnologie. În această comunitate membrii se ajută între ei adăugând întrebări, răspunsuri, sfaturi utile și împărtășesc experiențe.

Uite aici mai multe detalii despre noi.

Iti garantez ca raspunsul asta nu te va ajuta nici pe tine, nici pe cei care au o problema similara. Si nici mare ajutor din aceasta comunitate nu vei obtine decat presupunand si, ca orice presupunere, probabilitatea sa fie pe langa solutie va fi foarte mare.

Deci, daca tot nu ai timp de pierdut, ajuta-ne cu o detaliere mai buna a problemei. Nu stiu sa fie stomatologi pe aici care sa traga de limba.

@Pololica: Un ORL-ist mai degrabă ar acționa în sensul descris de tine. ”Stomatologul” mai degrabă ..... invers. 😀 Dar cu calm și răbdare, poate vom afla care este situația în teren.

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Din cate inteleg eu, intrebarea este pentru cei care nu sunt Orange (adica 99.99% din Comunitatea asta formata din clienti). Si incerc sa-mi dau seama daca e un test de cultura generala, si ai deja raspunsul de la Orange, sau vrei sa vezi cat de bine stam cu ghicitul.

In afara de cei care sunt din Alesd, care se confrunta cu problema asta, si care au sunat probabil la Orange, nu are nimeni cum sa-ti spuna ce se intampla cu internetul in zona ta. Iar cu atitudinea de mai sus, sansele scad dramatic.

Sugestia mea este sa suni la Orange (300 din Orange sau 0374 300 300 din orice retea), si sa faci o sesizare. Cu ocazia asta poti sa afli si ce anume cauzeaza nefunctionalitatea respectiva, si daca au mai raportat si altii acelasi lucru, si un termen aproximativ de remediere a situatiei.

De asemenea, intrucat nu ai dat suficiente informatii, nu ai facut niciun test de viteza, nu stiu cum te astepti sa-ti dea cineva un raspuns corect si complet la intrebarea ta.

Deci, sunt cateva lucruri pe care le poti incerca deja:

  1. intra pe speedtest.net si fa un test de viteza. Vezi daca se poate face testul sau primesti eroare.
  2. incearca sa deschizi www.google.com in browser. Daca primesti o eroare, mentioneaza ce eroare primesti.
  3. daca ai internet pe fibra optica, asigura-te ca fibra nu e indoita pe nicaieri.
  4. de asemenea, verifica starea LED-ului LOS de pe router (daca exista).
  5. incearca sa scoti routerul din priza pentru 1 minut si sa-l pui la loc.

Adica, nu stiu, sunt cateva chestii pe care le poti testa singur inainte sa deschizi o sesizare la Orange. Suntem aici sa te ajutam. Sau macar incercam. Dar trebuie sa intelegi ca nu suntem Orange. Suntem clienti. Nu are nimeni nicio obligatie sa-ti raspunda aici si nu, nu avem acces la contul Orange al altor clienti, cum cred ca ti se pare si normal. Deci, un pic de rabdare si apreciere n-ar strica.

Mult succes!

Client Orange

Multumesc pentru interes.

Este vorba despre internetul fix, IP fix, de la fostul telecom fix, pe care sunt conectate module GPRS, multe.

Gestionez acest ip fix de peste 15 ani, de pe vremea ISDN-ului. Netul a picat la ora 23,45 iar Watch Dog-ul a incercat sa il reporneasca. La numerele mentionate de voi am incercat sa sun dar programul este 08 - 20, in rest vorbesti cu robotul. Am incercat tot ce se sa mentionat mai sus, plus tot ce am invatat de cat utilizez net-ul, am crezut ca poate cineva stie daca e picat vreun releu. La Oradea functiona net-ul.... La ora 08 dimineata, a aparut, la fel cum a disparut. Le pica lor releele si nu spun. Nu au tehnicieni decat pe timp de zi. Asa ca, platesti abonament si astepti ca prostu.

Multumesc

Razvan
#StarMember

Salut! Nu ai serviciu de internet mobil sau fix funcțional? Dacă s-a furat sârma, o să dureze  ceva timp până se înlocuiește cablul de cupru. 

DanielaH
Moderator

@FLOMON, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Multumesc de interes.

Cum a cazut, asa a revenit. Nimeni nu stie nimic