[Rezolvat] Nu este internet in Sanandrei
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-10-2023 12:07 PM - editat ultima oară la 02-10-2023 09:40 AM de DanielaH
Nu este internet in Sanandrei
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-10-2023 12:12 PM
Salut,
Nu este pentru ca încă nu a fost implementată infrastructura de fibra optica, sau nu funcționează în momentul asta?
Ar ajuta câteva clarificări. 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-10-2023 12:47 PM
Este fibra optica…nu functioneaza deloc…nici modemul nu mai functioneaza, doar butonul de power mai merge
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-10-2023 01:25 PM
Daca este fibra optica, nu ai modem. Ai probabil un router. Si banuiesc ca te referi la LED-ul de Power nu butonul de Power.
incearca sa-i dai un restart. De asemenea, ar trebui sa ai un LED pentru LOS. E aprins?
Daca da, si daca nu-si revine la restart, va trebui sa iei legatura cu un consultant sa faci o sesizare. Poti face asta din aplicatia My Orange sau prin mijloacele puse la dispozitie in sectiunea de Contact.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2023 09:34 AM
A fost routerul terminat din cauza alimentarii …a schimbat router-ul si toate bune.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2023 10:09 AM
Ah, ok. Mersi frumos de informatii. Si ma bucur ca s-a rezolvat! 🙂

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2023 05:07 AM
Salutare!
Probabil că problema este comună, adică la mai mulți utilizatori din aceeași localitate.
Te sfătuiesc să le scrii din aplicația My Orange, apoi apeși pe cele 3 puncte din dreapta jos ( Altele)- Contact și feedback - Scrie-ne . Eventual selectezi opțiunea că dorești cu un operator.
Succes!
