anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] 2 luni de cand sunt client, 1 luna fara servicii fixe

aMurea
Junior entuziast
Salutare!
Scriu si aici in speranta ca poate vede cineva mai bine pus.
Sunt client Orange de cand ma stiu. Primul meu telefon a fost in Dialog si acum Orange.
Intotdeauna am aparat Orange in fata prietenilor dar acum cand am avut mai mare nevoie de ei s-au p***t pe mine cu bolta.
Mai exact...
Am schimbat domiciliul, aveam nevoie de un ISP.
Am cautat initial la cei care fac asta de mult timp, Digi, UPC... toti ofereau viteza mica.
Am fost la Orange si ei mi-au zis ca imi pot oferi fibra optica in locatia mea. Vorbim de Piata Operei, centrul Timisorii!
Zis si facut... pe loc mi-au facut abonament cu activare doar daca se poate instala reteaua.
A doua zi au venit 2 baieti (third party, nu erau angajati Orange). Primul a inceput sa rada, a zis ca nu se poate pune fibra in locatia mea. Dar al doilea a fost mai istet si mai cu tupeu, m-a conectat fara sa intrebe pe nimeni in cutia deja prezenta a Telekom.
Nu m-a interesat pe mine, nu e treaba mea.
La nici o luna de abonament ma trezesc cu conexiunea picata.
Sun... imi zica ca primarul a taiat firele pentru ca nu au fost bagate sub pamant si sa astept o saptamana pentru rezolvare.
Am zis ca nu e asa de grav. Trece saptamana, nu ma suna nimeni, internet ioc.
Intre timp apare Coronavirus al pacii...obligat sa lucrez de acasa. 2 IT-sti locuim aici.
A mai trecut o saptamana, din 5 cu care vorbeam la telefon sa aflu ce se intampla doar 1 imi deschidea sesizare.
Internet tot ciuciu...
"Se va rezolva in data de xxx". De mai bine de 3 saptamani o duc asa cu ei.
Am rupt bateriile la telefoane cu hotspot-ul. Sa nu mai vorbesc de nervii facuti cand imi pica VPN-ul si tot ce implica asta.
La un moment dat am cedat si i-am rugat sa ma ajute sa trecem impreuna peste situatia asta, sa facem un compromis si as accepta sa imi ofere un c***t de modem cu cartela SIM in el sa imi fac si eu treaba pana cand isi rezolva ei c*****l.
Ghici ce? 10 euro credit pe cartela prepay e tot ce pot primi compensare pentru toata treaba asta.
Astia realizeaza ca nici hartie igienica nu pot cumpara azi cu ei?
Apoi am zis ca tot raul spre bine, macar am hotspot-ul de pe telefon, imi pastrez locul de munca.
Dar de cateva zile toate testele 4G, in centrul Timisorii se termina cu 0.2 MB/sec.
Am schimbat cartela cu prietena, aceeasi locatie, aceeasi celula, a ei merge bine in orice telefon, a mea nu.
Sun iar la ei, mi-au resetat setarile din telefon si mi-au dat un nou termen de rezolvare peste o saptamana pentru conexiunea fixa. Cine ii mai crede?

Am zis Ok... nu mai pot continua asa, imi pun job-ul in pericol intr-o perioada mult prea sensibila.
Incheiem contractul si aia e, ma descurc eu. Ghici ce? Trebuie sa platesc toata durata restanta de 23 de luni!!!!
Nu imi vine sa cred pe cine aparam eu in tot timpul asta.
Deci internet fix mumu, internet mobil mumu, si daca vreau sa ma duc in alta parte trebuie sa platesc toata valoarea de 2 ani de contract.
Chiar trebuie sa ma iau de gat cu ei prin tribunale, ANPC si toate alea?!?!
P.S Scuzati limbajul, tocmai am inchis apelul cu ei.
43 Răspunsuri 43

Ascary
Campion certificat
Felicitari Vio,le-ai dat o idee buna,asta cu prioritizatul routerului,evident cu impreuna cu anularea vechiului contract si facut altul nou pe net 4G insa mai mult de 160 GB nu cred ca primeste. Sigur,mai este si acel bonus de 50GB,care adunati pot rezolva problema lucrului de acasa in această perioada.

Razvan
#StarMember
Sa i se storneze factura cât timp serviciile nu ii funcționează sau înlocuirea acestora pe o perioadă limitată, pana la remedierea internetului fix, internet home 4G nelimitat și funcțional, în același tarif ca cel de Love.

Miha_Z
#StarMember
Corect asa ar fi. Daca nu a beneficiat de servicii, iar ei stiau acest lucru nu ar fi trebuit sa-i mai genereze facturi.

DanielaH
Moderator
@aMurea, ne pare rău că întâmpini o astfel de problemă, într-adevăr, foarte neplăcută! Pentru că situația ta este una punctuală care implică analiza contului tău personal Orange și care ține de infrastructura locală, ți-am răspuns în mesaj privat. Te așteptăm să revii în Comunitate și să ne confirmi când s-a rezolvat. Mulțumim pentru înțelegere!

Razvan
#StarMember
Viteza limitată la 2 Mbs în Timișoara, nu este un caz punctual, este întâlnit pe scara larga la nivel național. Poate ar trebui mai multe clarificări din partea Orange, ce se întâmplă de apar astfel de limitari, o explicație.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver
Poate e prea aglomerată rețeaua în zona respectivă și au fost nevoiți să limiteze.

Ascary
Campion certificat
Am incurcat-o daca ni se pune limita asta,adio filme HD 🙂

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver
Poate măresc treptat capacitățile!

Ascary
Campion certificat
Ne intoarcem iar pe vremea 3G-ului. As rezista o luna două dar nu mai mult 🙂

aMurea
Junior entuziast
Sunt probleme cu anumite celule. Culmea, in Timisoara fix cea din centru are probleme. Ieri discutam cu un amic care si el, tot Orange are exact aceleasi simptome si imediat cum iese din raza centrului are viteza foarte buna. Intre timp, cu problema mea, m-a contactat o doamna care mi-a spus sa imi gasesc rabdarea de a astepta pana la urmatorul termen de solutionare :) Am rezolvat eu intre timp ceea ce ei nu au putut face. Am imprumutat un modem de la cineva, am legat un telefon prin tether usb la el si am bagat o cartela VODAFONE in el (yup, i said it) pentru ca nu mai dau nici un ban Orange-ului pana nu imi rezolva situatia.

Razvan
#StarMember
Acolo au vrut sa monteze antene 5G, cine știe ce s-a stricat pe acolo.

Razvan
#StarMember
@initiator, ai cartela prepay sau abonament?

aMurea
Junior entuziast
Cartela prepay, dar amicul de care vorbeam are abonament.

Ascary
Campion certificat
Din cate stiu prepay-ul nu are nici o limitare

dnz
Explorator entuziast
@Ascary eu am PrePay si este Limitare pe APN net. 1.9 / 1.9 Mbps. Am trimis sesizare la Orange, astept raspuns concret cu cauzele limitarii in Timisoara.