anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere Internet Fix 4g

Fnae
Începător
Am o problema in legatura cu internetul fix 4g (cel prin cartela). Viteza face ca internetul sa fie imposibil de utilizat (2MBPS) de ceva timp. Am vorbit in legatura cu rezilierea contractului de internet si mi s-a comunicat ca se percepe o taxa de aprox. 250€ pentru rezilierea unui serviciu de care nici nu pot beneficia. Nu mi se pare corect ca trebuie sa platesc acea taxa. Se poate rezolva aceasta problema pe cale amiabila fara sa fie nevoie de protectia consumatorului?
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
Specialist certificat
Fnae, bun venit in Comunitate!!! Da, trebuie sa depui o cerere de reziliere, cu 30 de zile înainte de data de facturare. In mod normal, nu exista o taxa de reziliere, dar, in caz că ai primit o reducere la abonament sau echipamentul gratuit, ți se poate cere diferența/reducerea și banii pt echipament. Dacă viteza e mai mică decât cea garantată in contract, ar trebui să-ți accepte rezilierea fără să plătești ceva. LE Ai aici un topic pe aceeași temă: https://comunitate.orange.ro/questions/2715105-reziliere-contract-internet-fix-4g

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

BlackWolf
Cunoscător certificat
La fel am patit si eu cu internetul fix 4G. Exact aceeasi situatie si am reziliat la 4 luni de la prelungirea cu inca 24 luni, fara taxa. Netul care era o bestie acum 3 ani, a devenit imposibil de folosit datorita congestionarii frecvente a antenelor din zona mea. Important e sa ai contractul pe persoana fizica. Faci mai multe sesizari de-a lungul timpului (macar mai multe zile) cu teste de viteza, in speranta ca se rezolva. Probabil ca nu se va rezolva, pentru ca situatia e mai complicata. Ei trebuie sa aiba dovezi in privinta asta. Daca nu se rezolva, faci o cerere scrisa in care detaliezi toata situatia, inclusiv testele de viteza si ceri reziliere fara taxa. Trimiti cererea pe adresa de mail serviciul.clienti@orange.ro. Nu vei primi nici un raspuns, trebuie sa te interesezi intr-un magazin Orange sa vezi daca ti s-a aprobat cererea sau nu. Daca ti se refuza, poti face sesizare la ANPC si se rezolva, pentru ca taxele de reziliere si perioadele minime contractuale sunt ilegale. Vezi ca ANPC nu are ce face daca ai contractul pe firma, doar in instanta se poate rezolva. Daca ai luat router, te poti astepta sa iti ceara contravaloarea lui. Asta e legal. Depinde, uneori cer, uneori nu. Eu asa am rezolvat problema si imi pare rau ca a trebuit sa fac asta pentru ca imi placea reteaua, dar nu am avut incotro... Ai luat router?

Fnae
Începător
Da am luat si router. De 2 saptamani tot vorbesc cu cei de la asistenta clienti si imi tot zic sa fac speed-test si sa le trimit screenshot. Am facut si sesizari si cand am zis de reziliere mi s-a spus de acea taxa de 250€ calculata de ei. Mi-au redus pretul abonamentului cu toate ca le-am zis ca vreau sa se rezolve problema nu sa platesc mai putin si acum zic acelasi lucru ca trebuie platita o taxa de reziliere. Speram sa pot rezolva fara protectia consumatorului fiindca mi se pare ca ne scarpinam invers ca la acelasi deznodamant o sa ajungem.

delfinas
Specialist certificat
Fnae, bun venit in Comunitate!!! Da, trebuie sa depui o cerere de reziliere, cu 30 de zile înainte de data de facturare. In mod normal, nu exista o taxa de reziliere, dar, in caz că ai primit o reducere la abonament sau echipamentul gratuit, ți se poate cere diferența/reducerea și banii pt echipament. Dacă viteza e mai mică decât cea garantată in contract, ar trebui să-ți accepte rezilierea fără să plătești ceva. LE Ai aici un topic pe aceeași temă: https://comunitate.orange.ro/questions/2715105-reziliere-contract-internet-fix-4g

BlackWolf
Cunoscător certificat
Fnae, inseamna ca poti face cererea scrisa exact cum ti-am spus eu si se rezolva fara taxa si ANPC. Poate ai noroc si nu platesti nici routerul, iti ramane tie. Exact asa a fost si la mine si asa s-a rezolvat. Ai incredere, ca toate se rezolva. De curiozitate, ce router ai luat?

BlackWolf
Cunoscător certificat
delfinas, eu cred ca am facut cererea la mai putin de 30 zile inainte de data de facturare, 27 zile parca si a fost ok. Asta se intampla pe la sfarsitul lu februarie si in mai putin de 30 zile s-a inchis abonamentul. Eu nu am avut nici o viteza minima garantata in contract. Aia parca e doar la contractele business. Pe mine ma tot abureau ca daca am minim 1.5 Mbps sunt in parametri si nu au ce face. M-au luat si de fraier, asta m-a enervat mai mult, nu cei 40 lei pe care ii plateam pentru mai nimic, internetul era nelimitat, dar nu prea mergea, doar noaptea mergea bine. Ziua era dezastru.....

Alina_M
Începător
Bună! Cum ai rezolvat? Exact aceeași problemă o am eu acum. Nu vor să îmi închidă contractul deși dacă am văzut ca nu merge bine netul, azi vineri l-au instalat și luni i-am anunțat ca vreau să îl scot pentru ca în week-end nu a mers deloc bine, noaptea mergea groaznic. Am băgat net doar cu cartela la router și le-am predat în magazin, mi-au zis sa aștept sa ma sune pt reziliere, m-au sunat după vreo 8 zile și au zis ca nu se poate închide ca este făcut contract în magazin și trebuia închis în 24 de ore. Dar pe contract scrie ca se poate închide oricând fără nicio taxă. Mulțumesc!