la 02-05-2023 01:58 PM - editat ultima oară la 02-05-2023 02:26 PM de DanielaH
Buna ziua
detin un abonament de serviciu internet de care nu mă folosesc deoarece nu funcționează
doresc anularea lui pentru ca plătesc degeaba la el
cum pot sa procedez ?
0711xxxxxx
la 02-05-2023 02:51 PM
Salutare!
Dacă serviciul respectiv este de la Orange Romania, le faci o cerere de reziliere cu datele personale din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81
Dacă este vorba despre Orange Romania Communications, ai detalii aici:
Baftă!
la 02-05-2023 02:47 PM
@Elena_281: Bun venit în Comunitate. Ne poți oferi mai multe detalii despre abonamentul de internet contractat? 4G sau fibră optică? Localitate, cauze de nefuncționare? De când a fost contractat și de cât timp nu îl poți utiliza? Rezilierea unui contract înainte de perioada de 24 luni de la semnare se poate face în condițiile pe care le regăsești menționate în contract și depinde mult de avantajele primite inițial la contractarea serviciilor. Te așteptăm cu detalii. Numai bine.
la 02-05-2023 02:51 PM
Salutare!
Dacă serviciul respectiv este de la Orange Romania, le faci o cerere de reziliere cu datele personale din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81
Dacă este vorba despre Orange Romania Communications, ai detalii aici:
Baftă!
la 02-05-2023 04:22 PM
Buna!
Intaresc intrebarea lui Florin: de cand nu este functional si de ce nu reclami nefunctionalitatea la Orange (300 sau 0374300300 sau pe pagina de contact)? Mi se pare absurd sa platesti si sa nu beneficiezi de serviciile platite.
Te rugam sa revii cu detalii si poate reusim sa te indrumam spre o solutie optima:
NB: orice contract poate fi reziliat. Totusi, detaliile vor face diferenta intre a plati despagubiri (taxa de instalare, reduceri primite, etc) si nu a nu plalti acele despagubiri (terminarea perioadei minime contractuale, prestarea defectuasa a serviciilor, etc).
Ca sa intelegi mai bine de ce te intrebam de cand se manifesta problemele la net: daca nu anunti ca ai probleme, Orange (si orice alt furnizor de servicii) va merge pe buna credinta si va considera ca presteaza in parametrii (conform contractului). Poate fi un incident singular si sa nu fie raportat.
la 09-05-2023 08:29 PM
Buna ziua! Am și eu aceeași problema, nu funcționează internetul prin router, am facut sesizări începanr cu a2a zi in care am semnat contractul,in26.04, însa nu am rezoluție la ele; "nu exista termen de remediere al problemelor". Am depus cerere de reziliere și mi se cere taxa, deși se știe că este o problema Orange, că nu beneficiez corect de niste servicii, nu reziliez din placere. Este corect sa mi se ceară taxa de reziliere? Aștept răspuns de la ANCOM și ANPC, Orange din păcate nu a înțeles că vreau sa reziliez pentru că nu mi oferă serviciul contractat și m a băgat în aceeași oală cu cei care vor sa rezilieze din varii motive...
la 10-05-2023 07:58 AM
Salut!
Orice respecta legea, este legal. Pentru a nu plati taxele de reziliere (reduceri si instalari), trebuie reclamat si primit raspuns (scris) pentru servicii deficitare (textul poate este pompos, dar, daca la ANPC nu se prezinta dovada ca s-au reclamat deficiente, nu vad care ar fi baza de solutionare pentru cel care face acea reclamatie).
Ca sa intelegi de ce am zis ca este nevoie de o reclamatie scrisa mai intai la Orange si apoi ANPC: cred ca stii ca anul trecut (pe parcursul mai multor luni) Orange a inceput sa majoreze abonamentele cu cate 1E pentru fiecare serviciu. Am cerut o contraoferta, cu specificatia ca voi porta in cazul in care nu va fi una pe placul meu. Nu a venit (doar o modificare privind perioada contractuala care s-ar fi marit cu 24 de luni (adica inca 10 luni fata de aveam la momentul respectiv)) si am facut portarea. La urmatoarea factura, am avut suplimetar "taxa de rezilere anticipata". Reclamatia (scrisa, prin pagina de contact) a rezolvat problema. Evident, in reclamatie am specificat faptul ca nu voi plati factura (nici macar ratele la telefon pe care le mai aveam) intrucat, conform Codului Fiscal, (cred ca si Codul Civil prevede asta) as fi fost de acord cu factura. In 10 zile s-a rezolvat cu o factura de minus (si raspuns scris ca a fost o eroare din cauza automatizarilor).
Deci, repet: daca este o problema in furnizarea serviciilor, este necesara o corespondenta cu Orange (prin care tu reclami si Orange raspunde) si, conform contractului, in cazul in care una din parti (tu sau Orange) nu-l respecta, contractul se reziliaza (evident, cu notificare scrisa).
la 10-05-2023 11:19 AM
Buna ziua!
Mulțumesc pentru raspuns!
Nu am nimic scris din partea Orange, am trimis sesizare pe mail și nu mi s a răspuns.
Am doar conversații pe chat , cu răspunsuri evazive ale operatorilor+sesizări telefonice, cu nr de înregistrare.
la 10-05-2023 11:31 AM
Acele numere de inregistrare (plus conversatiile de pe chat) reprezinta comunicare. Termenul legal este de 30 de zile, deci as intui, daca iau in calcul data de 26.04, ca abia la sfarsitul lunii mai sa vina raspunsul.
Ce sa zic: rabdare si tutun. Rezolvarea va veni intr-un fel (ANPC sau Orange).
la 10-05-2023 01:17 PM
Mulțumesc!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor