la 16-12-2024 08:33 PM - editat ultima oară la 17-12-2024 09:13 AM de DanielaH
Buna seara,
de cateva zile am trecut cu internetul fix la Orange si am probleme cu aplicatia Netflix. La pornirea aplicatiei pe televizor primesc erori de genul Netflix Error NW-3-6, problema care pare fi legata de DNS ISP. Am doua televizoare si ambele se manifesta la fel. Cand le pornesc nu se conecteaza Netflix-ul. Daca le repornesc problema se rezolva. Mentionez faptul ca pana acum am avut internet de la DIGI si in cei 4 ani de cand am cont Netflix nu au fost probleme de genul.
Multumesc
la 17-12-2024 08:49 AM
@Semnal45, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Ai verificat dacă televizorul are toate actualizările făcute? Aplicația Netflix are ultima versiune instalată?
la 17-12-2024 08:56 AM
Aplicatiile pe ambele televizoare au ultima versiune instalata din 21.11.2024.
la 17-12-2024 09:06 AM
Ești conectat prin cablu sa wifi?
1.Dacă ești conectat prin wifi, incearca să te conectezi și prin cablu și vezi dacă primești aceeași eroare.
2.Incearca sa te conectezi prin wifi la banda de 2,4 GHz.
la 17-12-2024 08:59 AM
Am găsit aici câteva recomandări, poate ajută: https://help.netflix.com/ro/node/12977
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor