la 10-12-2024 09:51 AM
Am facut numeroase sesizari legate de calitatea internetului din zona mea. Cade internetul in fiecare dimineata imi da acel mesaj "conectat fara internet" plus viteza nu este constanta. Conexiunea mea nu e stabila acum am 300 mbs, in 10 min scade la 90, pe urma 120 si tot asa. Sesizarea a fost verificata si din punctul de vedere Orange toate functioneaza in regula. Ce nu inteleg eu e ca problema nu e constanta adica nu pica si ramane picat, daca dau restart la modem de 4-5 ori isi revine. Din testele facute se pare ca in cazul meu furnizorul direct nu e Orange ci un anume Infinity Networks. Inteleg ca eu platesc factura la Orange si ei imi ofera servicii de mana a doua. Nu e nici o problema nu o sa mai prelungesc contractul si o sa popularizez calitatea serviciilor orange. Mi se pare inacceptabil ca orice sesizare Orange sa fie tratata cu superficialitate si "totul functioneaza perfect"...
la 10-12-2024 01:06 PM
Salut, Matei! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Dacă vrei să rugăm și noi colegii de la departamentul tehnic să mai verifice o dată, ne poți trimite codul de abonat în mesaj privat.
la 10-12-2024 01:15 PM
Multumesc, nu mai doresc suport. O sa renunt la abonament!
la 10-12-2024 02:29 PM
Salutare!
Cum adică îți oferă altcineva internet? Pe factură ce scrie!
la 10-12-2024 03:04 PM
Am intrat in ultima luna de contract si am optat sa nu mai prelungesc.
la 10-12-2024 03:05 PM
Da providerul uneori e Infinity Networks nici macar voi nu stiti :)))))
la 12-12-2024 06:24 AM
Eu sunt client și știu că e server pe Speed test by Ookla . Dar sigur, fiecare alege ce dorește!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor