la 06-03-2025 12:06 AM - editat ultima oară la 06-03-2025 08:58 AM de DanielaH
Mai are cineva probleme cu netul? Si TV-ul. Totul pare cazut de vreo ora-doua. Routerul resetat, LED-ul Loss of Signal e rosu.
la 06-03-2025 12:29 AM
Ai vecini care au servicii de la Orange? Sunt in aceeasi situatie? Ai verificat cablurile din casa si de langa usa? In ce zona a Timisoarei ai pb asta?
Daca nu se remediaza situatia, fa o reclamatie la Orange. https://www.orange.ro/contact/
la 06-03-2025 12:38 AM
Nu cred, toti au Digi mai mult ca sigur. Cred ca fac sesizare ca deja sunt ceva ore si nu pare sa-si revina/ca e un simplu reset de echipamente. N-au nimic cablurile. Cred.
la 06-03-2025 04:51 AM
Daca problema nu se rezolva până dimineața (8-9) fa o sesizare.
Cea mai rapida metodă ar fi telefonic. In plus daca este o problema in zona, vei afla acest lucru de la operator.
la 06-03-2025 05:07 AM
Salutare!
În primul rând, verifică fibră optică să nu fie îndoită și dă o resetare la router ( ont) cu o scobitoare, prin apăsarea prelungită a acesteia în acea găurică unde scrie ,,Reset", de pe spatele dispozitivului, până se sting toate ledurile. Apoi le lași să se reaprindă și vezi ce face. Dacă e tot așa , încerci să suni după ora 8.00 la 300/ 0374300300 sau le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator. De asemenea, le poți scrie prin Chat Djingo , unde scrii ulterior transfer operator.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor