
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-10-2023 12:28 AM - editat ultima oară la 24-10-2023 08:08 AM de DanielaH
Salut,
Nu imi mai merge netul de la Orange.
Am instalat de pe net aceasta aplicatie "NetBalancerSetup.exe" ca sa imi monitorizez consumul de date.
Inainte sa instalez aplicatia netul mergea perfect.
Aplicatia m-a pus sa dau restart la laptop ca sa o pot deschide, ceea ce am si facut. Dupa restart desi ma conectez la retea imi spune "No Internet, secured". Intre timp am dezinstalat aplicatia dar rezultatul este acelasi.
Ce este si mai ciudat este ca nu mai pot sa ma conectez nici de pe telefon la netul de la Orange.
Ma poate ajuta cineva cu o rezolvare?
Multumesc anticipat.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-10-2023 06:04 AM - editat 24-10-2023 06:07 AM
Salutare!
Ai dat o resetare a routerului ? Are undeva pe partea din spate, o găurică, în care introduci o scobitoare și apeși timp de vreo 5 secunde, până se sting toate ledurile, după care scoți scobitoarea și aștepți să repornească routerul.
Sigur, bănuiesc faptul că este vorba despre un router de internet mobil sau chiar fix.
Dacă nu funcționează, probabil că este ceva mai grav, adică vreun virus puternic ce necesită curățare!
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-10-2023 06:04 AM - editat 24-10-2023 06:07 AM
Salutare!
Ai dat o resetare a routerului ? Are undeva pe partea din spate, o găurică, în care introduci o scobitoare și apeși timp de vreo 5 secunde, până se sting toate ledurile, după care scoți scobitoarea și aștepți să repornească routerul.
Sigur, bănuiesc faptul că este vorba despre un router de internet mobil sau chiar fix.
Dacă nu funcționează, probabil că este ceva mai grav, adică vreun virus puternic ce necesită curățare!
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-10-2023 06:53 AM
@Gaby0747: Bun venit în Comunitatea Orange. Routerul ce indică la LED-urile de pe afișajul frontal? Sunt toate verzi, iar cel de internet luminează intermitent sau acesta este roșu permanent aprins? Vezi să nu fie o problemă la conexiunea ruoterului la internet, mai ales dacă e pe fibră optică. Dacă ai un abonament cu net 4G, atunci un simplu restart ar trebui să schimbe situația.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-10-2023 07:59 AM - editat 24-10-2023 08:01 AM
Dezinstaleaza acea aplicație și vezi daca funcționează internetul

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-10-2023 08:29 AM
Salutare! Verifică driverele plăcii de rețea wifi, după ce ai dezinstalat aplicația și setările la antivirus pe firewal. Pune o imagine cu setările plăcii de rețea (lan/wireless).
.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-10-2023 10:24 AM - editat 24-10-2023 10:29 AM
Salut!
Alte dispozitive se conecteaza la router si au acces la internet?
EDITARE: intra in interfata routerului (ar trebui sa fie o adresa de genul 192.168....) si vezi daca poti face o resetare la setarile din fabrica (eventual vezi daca pare ceva care nu ar fi la locul lui, poate o setare prin care ar permite accesul doar unor dispozitive sau un interval orar pentru accesul la internet).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-10-2023 11:01 AM
@Gaby0747, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-10-2023 09:04 AM
Da
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-10-2023 09:07 AM
Mă bucur, @Gaby0747. Mulțumim pentru confirmare și marcarea soluției.
Te mai așteptăm în Comunitate.
