la 06-08-2024 10:02 PM - editat ultima oară la 07-08-2024 08:09 AM de DanielaH
De 8 luni am această problemă am Abonament fibră 2000 cand încerc să descarc un fișier de 35+ GB descarc 30% din fișier primesc o eroare că nu am internet după 30 de minute conexiunea la internet este restabilită fără vro acțiune din partea mea reiau procesul de descărcare mai încarcă 20% din nou fără internet și procesul de așteptare în restabilirea conexiuni durează o oră.
1.Am verificat Cablul de fibră optică este cu testerul valori bune Conectorul SC / APC este curat ( exclud posibilitatea ca unul din cablurile CAT 6 UTP /FTP să fie problematice au fost testate).
2.Placa de Rețea a PC-ului funcționează ( testat pe altă rețea )
3.Exclus varianta ca doar pe un singur system să nu funcționeze testat pe( tablete, Telefoane, Laptop, PlayStation ) WI-FI și Cablu LAN
Indicatori led de pe ONT sunt de culoare verde / Portocaliu stabile cand rămân fără internet ( am avut 2 modele un Live Box 6 și un ZTE Alb la ambele modele porturile sunt limitate la 1000 MB/s )
După aceste verificări am sunat la deranjamente le-am expus problema au verificat de multe ori situația și echipa din teren și departamentul tehnic am și creat acest incident de față cu echipa din teren care a verificat de mai multe ori datele din sistemele lor eu apăream că sunt conectat dar eu nici motorul de căutare google nu puteam să îl accesez au înlocuit ONT-ul de 3 ori fără vrun rezultat pozitiv
Această problemă se repetă de fiecare data cand încerc să descarc ceva 35+ GB pe tablete, Telefoane, Laptop, PlayStation Wi-Fi sau Cablu LAN în alte situați YouTube, video call, upload Files funcționează OK.
La upload Files traficul generat de această acțiune nu este mare urmărind graficul.
Din păcate nu am nici o captură de ecran care să o atașez aici☹️
A mai întâmpinat cineva problema asta dacă da cum ați rezolvat această situație????
Un Sfat vă rog!!
Mulțumesc Anticipat!!!
17-08-2024 01:03 PM - editat 17-08-2024 01:14 PM
Buna ziua problema a fost REZOLVATĂ prin trecerea echipamentului Orange în modul bridge acuma folosesc propriul meu echipament:
TP-Link - ER72-06 V2 https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-router-wired-router/er7206/
TP- Link - SG2218P https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-switch-smart/sg2218p/
2x TP-Link - EAP653 https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-wifi-ceiling-mount/eap653/
TP-Link - OC200v2 https://www.tp-link.com/ro/business-networking/omada-controller-hardware/oc200/v2/
totul funcționează perfect acuma😁
din spusele lor a fost o situație cu mai multi utilizatori nu se puteau autentifica in sistemul lor de acolo și eroare ( autentificare cu nume de utilizator si parolă din Dashboard-ul meu Fără indicator de LOSS.
Pachetele treceau de router și atât.
Dual-Stack Network a fost dezactivat temporar.
la 06-08-2024 10:23 PM
Salut,
Dupa ce descarci 30% din fisier si ramai fara internet:
- problema se reproduce concomitent pe toate dispozitivele? Spre exemplu, daca ai descarcat pe laptop, ai ramas fara internet si pe laptop si pe tableta si pe telefon in acelasi timp?
- cand ramai fara internet, ce se intampla daca dai: "ping 8.8.8.8" sau "nslookup www.google.ro"? Oare ai putea testa, eventual de pe doua laptopuri diferite? Ma intereseaza daca trece comunicatia dincolo de router.
- din interfata web a routerului, poti da un ping sau un nslookup sau un traceroute? Tot pe google, e suficient. Doar sa confirmam ca trec pachetele
- atunci cand pica internetul, daca scoti din priza routerul, il lasi putin, apoi il bagi din nou, isi revine internetul sau tot trebuie sa astepti?
- cam la cat timp dupa ce pica isi revine? (google, facebook, bing, yahoo, youtube, vimeo - orice serviciu)
- folosesti vreun serviciu de antivirus cu firewall sau vreun VPN atat pe laptop cat si pe celelalte dispozitive? Am patit-o sa imi sara sistemul de securitate si sa spuna ca am fost compromis atunci cand am varfuri de upload sau download fata de ce astepta el.
Daca dincolo de router nu trece nimic, atunci problema ori e pe router, ori e un filtru la Orange care limiteaza traficul suspect.
De aici as pleca, apoi as construi teste dedicate unor scenarii mai tintite.
la 07-08-2024 11:21 AM
O să simulez incidentul.
Voi face o verificare la punctele menționate de tine.
revin cu un răspuns😁
Mulțumesc mult!🤩
07-08-2024 08:23 AM - editat 07-08-2024 08:24 AM
Salut Adrian,
Download-urile de peste 35GB sunt destul de mari. Deci, nu m-ar mira ca undeva sa existe o limitare. Trebuie doar vazut unde anume e, si cum/daca se poate elimina.
Cu toate astea, eu aveam o curiozitate: pe torrent se reproduce problema? Ai cum sa testezi si asta? Inteleg ca vorbim de un singur fisier (arhiva sau ceva) de peste 35GB, nu? Ar fi interesant de vazut daca se reproduce. Adica, ar fi interesant si de unde anume il descarci si prin ce protocol.
la 07-08-2024 10:49 AM
Am testat Aseară cu un torrent de 89GB a mers perfect nici o problemă😁.
Problema apare pe orce browser: Edge, Chrome, Opera, Brave și pe Consolă PlayStation store.
la 07-08-2024 10:51 AM
Buuun. Perfect. Asta inseamna ca restrictia e doar pe HTTP (sau pe port).
la 07-08-2024 10:53 AM
Există posibilitatea unei limitări în ceea ce privește viteza. De pe torente descărcarea nu e cu viteze chiar foarte mari comparativ cu unele descărcări prin HTTP (browser). Uneori am mai întâlnit și eu astfel de limitări dar au fost cazuri (zile) izolate.
07-08-2024 08:48 AM - editat 07-08-2024 09:01 AM
Ar fi util de confirmat inclusiv faptul dacă există pe discul local implicat fișiere de dimensiunea aceasta. De ce? Pentru că dacă formatul partiției nu permite stocarea unor fișiere cu astfel de dimensiuni atunci download-ul este automat întrerupt de către OS.
Later: Ca idee, mă refer la faptul ca formatarea partiției pe care se salvează fișierul să nu fie FAT32, pentru că DA, mai sunt și în ziua de astăzi utilizatori ai acestui sistem. Dacă este NTFS sau ex-FAT atunci nu sunt probleme ca salvare fișier din acest punct de vedere (al mărimii fișierului).
la 07-08-2024 08:52 AM
Da, dar inteleg ca la un moment dat, download-ul se finalizeaza. Doar ca...nu dintr-o singura incercare. De asemenea, a fost testat pe mai multe dispozitive cu storage diferit si formatare diferita. Pare ca problema e una de server. Trebuie vazut doar al cui. :))
la 07-08-2024 09:04 AM
Atunci de confirmat dacă nu cumva sistemul trece în ”stand by” în timpul descărcării fișierului. De ce? Pentru că atunci conexiunea este automat întreruptă. Și da, este chiar caz fericit că poate relua descărcarea cu un ”resume” (asemeni torentelor), pentru că la multe fișiere procesul se reia de la zero.
la 07-08-2024 09:07 AM
Da, ar putea fi si asta. Dar nu explica urmatorul simptom: pierderea conexiunii la internet pe toate celelalte dispozitive, pentru vreo jumatate de ora.
la 07-08-2024 09:11 AM
Dacă ar fi tăiată conexiunea din server, atunci nu e valabilă explicația ”Indicatori led de pe ONT sunt de culoare verde / Portocaliu stabile cand rămân fără internet”. Păi dacă sunt stabile.... și nu apar ca la o resetare sau ”LOSS”.... atunci înseamnă că e ok conexiunea cu serverul.
la 07-08-2024 09:30 AM
Pai nu. Stabile, in sensul ca nu lumineaza intermitent. Raman aprinse continuu. Deci, eu zic ca e fix simptom de LOS.
la 07-08-2024 09:43 AM
Acum depinde de model. La unele DA, luminează intermitent când există trafic, dar sunt care arată doar că pe acel port conexiunea este OK. De obicei la portul de internet (WAN), indiferent de model, când există flux (transfer) de date atunci luminează intermitent.
07-08-2024 10:00 AM - editat 07-08-2024 10:01 AM
Pai, intrucat vorbim de fibra, nu poate fi decat un ZTE F6600R sau ZTE F6605R (in general folosit la Fibra 2300). Ambele au acelasi sistem de led-uri.
Acuma, depinde si care led verde ramane aprins. :)) Daca e cel de Power, e normal sa fie aprins. Daca e cel de Internet, nu prea... Adica, ar fi normal sa fie aprins (continuu sau intermitent daca transmite sau nu), dar nu si in contextul lipsei de semnal.
Deci, ar fi bine de clarificat ce led-uri raman aprinse.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor