la 26-11-2022 11:53 AM
Nu pot sa cred ca in 2022 se poate sa rămâi total deconectat de la retea de vineri pana luni. Este inadmisibil sa nu fie disponibil macar o persoană care, cel puțin, sa verifice sau sa identifice problema. În aceeași situație sunt și eu si vecinul meu. Ne gandim serios amândoi ca ar fi timpul sa trecem la Digi
la 26-11-2022 01:00 PM
@Anghelache: Bun venit în Comunitate. Astfel de experiențe neplăcute te fac să te gândești cel puțin de două ori înaintea semnării unui contract. Asigurarea unei alternative edte imperativ necesară. Dacă este o problemă colectivă Orange trebuia să percuteze mai repede. Din păcate, fiind weekend sper că nu sunt definitiv în vacanța de 1 săptămână. Mai încercați prin apel la 300, cel puțin luni să se rezolve. Spor.
26-11-2022 02:31 PM - editat 26-11-2022 02:33 PM
Salutare!
În mod normal, trebuia să se rezolve și sâmbăta, dar cine mai știe! La mine, o cunoștință a avut probleme cu netul duminica (la Digi, mă refer) și i-au spus că de luni. Deci nu e doar la Orange așa! Sunați la 300, apoi 1-3-2, ascultând la fiecare pas ce spune robotul și poate reușești ceva. Nu se poate, reîncerci, poate reușești ulterior! Eu așa aș face!
Succes!
la 27-11-2022 08:54 AM
Am încercat toate variantele, am vb cu 3 operatori diferiți. La început au spus că se lucrează la defecțiune, după care au spus că problema este de la ei si ca se va rezolva în 48h. Deși sunt sigur că problema este de la stalpul din dreptul casei, unde a fost vineri un "Dorel" de la deranjamente(chemat de vecinul meu), care dupa intervenția sa am rămas si eu fără semnal. Sunt sigur că luni va trimite pe cineva care ,sper eu, sa rezolve problema si nici de cum problema nu e de la ei ci de la stâlp.
Deocamdată nu am ce face decât să astept, si sa ma uit la ofertele de la Digi
la 27-11-2022 09:04 AM
In ce oraș e problema? Nici la mine nu merge de aseară în Cluj-Napoca. Internet și tv prin rețeaua Telekom.
Incerc să sun, nu pot da nicicum de cineva. Sun de pe Digi, ajung până la un moment dat sa îmi introduc CNP, dar zice că nu mă găsește în baza de date
27-11-2022 09:13 AM - editat 27-11-2022 09:24 AM
la 27-11-2022 09:44 AM
Mersi. Am reușit să dau de un operator, nu chiar cu combinația aia de numere, dar mi-a depus sesizare și cică mă va contacta un tehnician. Sunt curios când 😄. În SMS zice maxim 3 zile...
la 27-11-2022 09:51 AM
Teoretic, de mâine încolo!
Baftă!
la 29-11-2022 04:44 PM
@Anghelache, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor