la 10-07-2023 11:27 PM - editat ultima oară la 17-07-2023 11:25 AM de DanielaH
Buna! De câteva zile nu am internet din cauza unui deranjament, probabil se va remedia. Voiam sa știu de unde pot descarca un formular sa nu plătesc aceste 10 zile in care nu am beneficiat de Internet? Va mulțumesc!
la 11-07-2023 04:58 AM
Salutare!
Ai discutat cu ei, e cunoscută problema?
Ar trebui să le scrii din secțiunea contact sau la o adresă de email. Pentru Orange Romania poți să o faci la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea contact (Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Iar pentru Orange Romania Communications, le scrii la adresa sesizari@orange.com sau din secțiunea Contact, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Sper să reușești!
Succes!
la 11-07-2023 08:32 AM
Din câte am înțeles problema este cumoscuta! Va mulțumesc mult!
la 11-07-2023 09:03 AM
Cu mare plăcere!
11-07-2023 08:13 AM - editat 11-07-2023 08:13 AM
Salutare! Dacă ai depus sesizare de nefuncționare in momentul apariției problemei, în mod normal la urmatoarea factură, ți se va scădea perioada în care serviciile nu ți-au fost prestate.
la 17-07-2023 11:28 AM
Elena, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
Ești client Orange sau Orange Romania Communications?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor