la 20-11-2022 11:06 PM - editat ultima oară la 21-11-2022 08:35 AM de DanielaH
Salutare…
Sunt din Județul Braila, Localitatea Braila și nu am cablu și internet de 42 ore….
Sambata și duminica ca tot omul am stat ca in evul mediu… I-am sunat pe cei de la deranjamente, mi-au spus ca se lucrează in zona și in cel mult 3 ore se va remedia situația… asta fiind la ora 12 sâmbătă …. Sun iar la 17 același lucru au spus un termen pana la ora 22 : 30 … m am trezit duminica același lucru… ii sun la ora 10 îmi spun ca mai durează încă 2 3 ore … ajung acasă același lucru …. Sun iar la ora 16 îmi spun ca la ora 22:30 se va remedia situația…. Am sunat la 22:30 situatie incerta … încă se lucrează in zona!
O companie atât de mare face o gafa la fel de mare !
In Septembrie am apelat la firma lor mergând pe încredere însă s-au dovedit slabi pe Cablu TV Fibra Oprica si Internet (wifi)… nu sunt de competentele lor!
Nu recomand. Rămâneți la Digi.
la 21-11-2022 05:51 AM
Salutare!
Îmi pare sincer rău pentru situația semnalată, dar probabil că e ceva mai grav, pentru că era și în interesul lor să rezolve treaba rapid. Din păcate, se pot întâmpla și lucruri extrem de neplăcute. Nu știu de unde ai tras concluzia că la alții nu se poate întâmpla, pentru că la mine au stat fără servicii și aceia zile întregi. Sper să se rezolve cât mai repede!
la 21-11-2022 06:48 AM
Este o practică des întâlnită la Orange și la alte servicii nefuncționale: este o metodă de calmare a spiritului revoluționar al clientului, cu scop de temperare și câștigare timp, chiar dacă intern se cunoaște situația, inclusiv faptul că nu se va remedia nimic în următoarele 24 de ore. E simplu: pentru un defect local și un client casnic neprioritar Orange nu va aduce la ore suplimentare pe nimeni de la tehnic pentru remediere, mai ales că defectul a fost doar sesizat, nicidecum constatat. E valabil ca procedură și la alte servicii de utilități.
Dacă se întâmplă des, alternativa de rezervă la serviciile problemă ar putea reprezenta o soluție. Probabil astăzi vor mișca ceva.
la 22-11-2022 09:14 AM
@florwntin, s-a rezolvat situația cu serviciile de Internet și TV?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor