la 11-11-2022 01:40 PM - editat ultima oară la 11-11-2022 01:48 PM de DanielaH
Bună ziua, am primit mesaj ca se remediază situația în 72 de ore lipsa internetul, de atunci au trecut 3 săptămâni, factura însă este calculata ca și cum as fi avut internet, foarte dezamăgită de Orange...
la 11-11-2022 02:35 PM
Salut, Annamaria! Bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Ne spui, te rog, în ce zonă ești? Este vorba despre Internetul fix sau mobil? Problema a fost remediată sau încă persistă?
la 11-11-2022 02:35 PM
Salutare! Ești abonat cumva la serviciu de internet fix, prin adsl? Dacă s-a furat o porțiune de cablu de Cu, repunerea lui la loc, durează mai mult, din cauză de birocrație, trebuie aprobare de la Minister, pentru că au participație la OROC. În ceea ce privește factura, depune o sesizare din My Orange, în care invoci că serviciul este nefuncțional din data X, și ai anunțat deranjamentul în data Y, înregistrat cu numărul Z. Succes!
11-11-2022 05:58 PM - editat 11-11-2022 06:00 PM
Salutare!
Da, ar trebui să le lași o sesizare din secțiunea Contact și să ceri ca in luna respectivă să nu plătești un serviciu inexistent.
Acest lucru îl poți face scriindu-le aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor