anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

lamurire in privinta semnalului

romeo_amarandei
Junior entuziast
Buna seara.
Anul trecut, dupa multe staruinte, am reusit sa primesc un router nou din partea companiei orange.ro pe nume alcatel hh40v. O perioada a functionat satisfacator, dar de vreo 2 luni am mereu probleme cu viteza de descarcare, dar si de incarcare a unei pagini. Pe router la inceput cind imi afisa semnalul era full, adica 3 liniute, acuma arata numai doua, la semnalul de pe monitor cind era 4giga imi arata patru linii, acuma numai trei. Cine imi poate spune ce sa fac si cum sa procedez? Compania oare va fi de acord sa-mi schimbe routerul ori trebuie sa aleg alta companie, cu toate ca nu-mi doresc acest lucru, dar daca nu se rezolva problema nu am incotro.
Va multumesc anticipat. Seara faina.
1 Răspuns 1

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut, romeo! Bine ai revenit. Ai mai adresat o întrebare comunității cu același subiect, pentru a nu duplica conținutul te rugăm să continuăm discuția acolo. Câțiva membri ți-au răspuns pe acel topic: https://comunitate.orange.ro/questions/2470458-lamurire-privinta-furnizarii-internet-fix