anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Intrerupere internet

csb
Începător

Seara buna!

Revin cu o noua intrebare: de ce raman in fiecare seara, dupa ora 23, deseori pana dimineata la 7.00, fara internet fix?

Din 2 decembrie am devenit client Orange, si este tare neplacut cand vrei sa-ti termini site-ul sau cand esti consumator multimedia, sa ramai fara net  cu orele.

 

Am sesizat telefonic de cateva ori situatia, 3 tehnicieni la fata locului nu au reusit sa-i dea de cap..., ultimul a dat vina pe routerul Tp-Link (nou) conectat cu un cablu CAT la un port LAN al routerului ZTE montat la instalarea serviciului de internet fix.

Toate dispozitivele (3 la numar: un PC, un streamer audio si un mediaplayer) sunt conectate la Tp-Link Archer 55 Pro, deoarece acesta este net superior fata de ZTE.

La intrebarea de ce ar intrerupe Tp-Link semnalul de internet doar noaptea, la ora fixa, tehnicianul nu a reusit sa ofere un raspuns convingator.

 

Poate stie cineva dintre Dvs... un raspuns sau o solutie.

Cu multumiri.

2 Răspunsuri 2

php
Junior

Vezi în interfața TP Link sa nu ai setată o programare ca într-un interval orar internetul sa nu mai funcționeze. Sau dacă ai prize smart resetează-le.

Ilie43
Cunoscător

Salut,

Dacă poți, fă un test simplu, doar ca probă: conectează un PC direct în ZTE peste noapte. Dacă nu cade internetul, atunci problema este clar în interacțiunea ZTE ↔ TP-Link, nu în rețeaua Orange.

Poți testa și TP-Link setat în Access Point Mode. TP-Link nu „cade” singur, ci noaptea Orange reînnoiește sesiunea, iar în configurația actuală apare double NAT / conflict DHCP, mai ales dacă sunt conectate router–router prin LAN.

Cel mai stabil este fie ZTE în bridge, fie TP-Link folosit strict ca Access Point.