la 13-12-2025 05:38 PM
Seara buna!
Revin cu o noua intrebare: de ce raman in fiecare seara, dupa ora 23, deseori pana dimineata la 7.00, fara internet fix?
Din 2 decembrie am devenit client Orange, si este tare neplacut cand vrei sa-ti termini site-ul sau cand esti consumator multimedia, sa ramai fara net cu orele.
Am sesizat telefonic de cateva ori situatia, 3 tehnicieni la fata locului nu au reusit sa-i dea de cap..., ultimul a dat vina pe routerul Tp-Link (nou) conectat cu un cablu CAT la un port LAN al routerului ZTE montat la instalarea serviciului de internet fix.
Toate dispozitivele (3 la numar: un PC, un streamer audio si un mediaplayer) sunt conectate la Tp-Link Archer 55 Pro, deoarece acesta este net superior fata de ZTE.
La intrebarea de ce ar intrerupe Tp-Link semnalul de internet doar noaptea, la ora fixa, tehnicianul nu a reusit sa ofere un raspuns convingator.
Poate stie cineva dintre Dvs... un raspuns sau o solutie.
Cu multumiri.
la 13-12-2025 06:14 PM
Vezi în interfața TP Link sa nu ai setată o programare ca într-un interval orar internetul sa nu mai funcționeze. Sau dacă ai prize smart resetează-le.
13-12-2025 06:33 PM - editat 13-12-2025 06:36 PM
Salut,
Dacă poți, fă un test simplu, doar ca probă: conectează un PC direct în ZTE peste noapte. Dacă nu cade internetul, atunci problema este clar în interacțiunea ZTE ↔ TP-Link, nu în rețeaua Orange.
Poți testa și TP-Link setat în Access Point Mode. TP-Link nu „cade” singur, ci noaptea Orange reînnoiește sesiunea, iar în configurația actuală apare double NAT / conflict DHCP, mai ales dacă sunt conectate router–router prin LAN.
Cel mai stabil este fie ZTE în bridge, fie TP-Link folosit strict ca Access Point.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor