la 10-12-2022 01:23 AM
Salut!
Recent am avut nevoie de deschiderea portului 8123 pentru serverul/serviciul Home Assistant dar din setarile routerului nu am putut face nimic. Am sunat si la 300 si mi-au spus ca ei nu au optiune in sistem de port fowarding si ca orange nu ofera asistenta pentru acest serviciu. Pe forum am vazut mai multe raspunsuri ca exista un serviciu de 6€ sau ca ai nevoie de IP static la 2€, as vrea sa stiu care este solutia sau daca pur si simplu orange nu ofera acest serviciu. Recent am cumparat un router TP-LINK AX1500 si l-am cuplat la router dar nu pot sa gasesc optiunea de “Bridge Mode” in modemul oferit de orange.
Multumesc
la 09-01-2023 12:40 AM
Salut!
Și eu folosesc Home Assistant și am același model de router de la Orange. Iată cum am procedat eu:
După ce te autentifici în interfața web a router-ului, mergi la "Forward Rules" -> "Port Mapping Configuration" -> "New" și completezi câmpurile relevante cu informațiile tale:
"Apply", restart router și ești gata. Dacă nu ți se afișează partea cu "protocol..." selectează întâi "Type: Application", selectezi ceva din lista "Application:" apoi alegi "Type: User-defined" și completezi restul.
Opțiunea de “Bridge Mode” o poate activa doar serviciul tehnic Orange. În acest caz nu mai setezi nimic aici ci folosești și configurezi routerul tău.
Spor!
P.S. Sper că răspunsul meu nu a venit prea târziu.
10-12-2022 08:26 AM - editat 10-12-2022 08:26 AM
@AndraBasilic293: Problema relativ simplă de rezolvat presupune deschidere portului 8123 (în cazul tău) de către Orange. Altfel, pe IP-ul extern oferit (alocat) de Orange nu vei putea face vizibil portul, deci nici conexiunea. Reguli de port fwd nu are rost să ți le descriu, bănuiesc că le cunoști. Dar cu portul blocat ești asemeni unei rețele în spatele unui firewall.
la 09-01-2023 12:40 AM
Salut!
Și eu folosesc Home Assistant și am același model de router de la Orange. Iată cum am procedat eu:
După ce te autentifici în interfața web a router-ului, mergi la "Forward Rules" -> "Port Mapping Configuration" -> "New" și completezi câmpurile relevante cu informațiile tale:
"Apply", restart router și ești gata. Dacă nu ți se afișează partea cu "protocol..." selectează întâi "Type: Application", selectezi ceva din lista "Application:" apoi alegi "Type: User-defined" și completezi restul.
Opțiunea de “Bridge Mode” o poate activa doar serviciul tehnic Orange. În acest caz nu mai setezi nimic aici ci folosești și configurezi routerul tău.
Spor!
P.S. Sper că răspunsul meu nu a venit prea târziu.
la 10-01-2023 03:43 AM
Salut!
Am reusit sa il pun in bridge mode fara nevoia supportului tehnic acum cateva zile. Acum merge sa intru din extern. Multumesc!
22-03-2023 08:30 PM - editat 22-03-2023 08:38 PM
Salut. Ai sters conexiunea sau ai pus in bridge wan?
la 10-01-2023 08:21 AM
@AndraBasilic293, ne bucurăm că ai rezolvat.
@idp, mulțumim pentru soluție!
Vă mai așteptăm în Comunitate, inclusiv la concursul care este acum în desfășurare.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor