Internet fix Orange - semnalul apare si dispare

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-07-2020 08:31 PM
Acum o saptamana am achizitionat un router de la orange pt baiatul meu , pt jocuri , din pacate semnalul apare , dispare , am tot sunat la orange sa semnalez problema si singurul raspuns primit la fiecare apel a fost ,, sunteti in parametri " , culmea e ca parametri apar si dispar , adica acum sunt in parametri acum sunt pe 0 , am cerut rezilierea dar presupun ca o sa trebuiasca sa platesc o suma considerabila pt un serviciu pe care nu il folosesc , un sfat va rog , ce a-si putea face?
6 Răspunsuri 6

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-07-2020 09:16 PM
Eu le-am spus ca am probleme cu semnalul pe voce si pentru apelare si pentru a fi apelat, iar ei au spus ca sunt in aceiasi parametri ca tine. Ei considera ca ai semnal in zona si atunci iti povestesc despre parametri. Dar ramane sa verifici semnalul undeva spre exteriorul locuintei, unde si semnalul pe telefon este mai bun.
Altfel nu-ti ramane decat denuntarea (rezilierea) contractului.
Un topic similar ai aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2387566-anula-abonamentul-internetul-mobil

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-07-2020 10:30 PM
Bun venit în Comunitate! Eu știu că se poate rezilia un serviciu, dacă poți dovedi că nu e semnal în zona respectivă și implicit, nu poți folosi serviciul. Depune o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și sper să rezolvi problema. Le explici detaliat cum stă treaba și sper să rezolvi. Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-07-2020 11:55 PM
Depune sesizare la serviciul clienți, dacă nu îți acceptă rezilierea fără costuri suplimentare, te poți adresa autorității competente.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-07-2020 07:42 AM
Cred că e normal să se rezilieze dacă nu funcționează serviciile într-o locație și se aduce dovezi în acest sens.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-07-2020 09:51 AM
Ce ai mai făcut, ai rezolvat ceva? Pe telefon ai semnal în zona respectivă?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-07-2020 09:54 AM
@Vio73: dupa cum se pare.... nema semnal.
