anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

lipsa semnal internet

romeo_amarandei
Junior entuziast
Ce se intimpla de nu avem semnal la internet? Trebuie sa astept 20 de minute sa se deschida o pagina ca apoi sa-mi spuna ca pagina respectiva nu este disponibila. La tv la fel, daca adie vintul nu mai am semnal. La aceasta ora am o singura liniuta din trei semnal la net.
5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember
@Romeo: Daca nu revii cu detalii concrete nu vei putea primi ajutor: localitate, tip de abonament, problema semnal tv/internet/ voce? Ce device-uri ai conectate, adica router pt internet, ce "instalatie" pentru semnalul TV.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Să înțeleg că înainte era mai bun semnalul la internet și acum nu mai este? Mai mută ruterul și poate se schimbă treaba. La tv, dacă ai antenă, poate s-a dereglat și trebuie să fie adusă la poziție. Poți să spui acest lucru la Orange și va veni un tehnician să și-o regleze din nou. Eu, de exemplu, mi-o reglez singur. Sau poate ai crengi de copaci sau alte obstacole în față. Succes!

iuiu88
Cunoscător
Salut, Romeo ! Adevarul este ca si eu am intampinat aceasta problema, atat la internetul mobil, pe 4G, cat si la Internetul de la Routerul din casa..Am Orange la ambele, si am tot avut delay, chiar si la cele mai simple comenzi ( deschidere browser, navigare Instagram, Youtube )..Asa a fost in ultimele 2 saptamani . Recent, cred ca am gasit totusi o solutie. Imi creez hotspot de pe internetul de pe cartela, imi conectez laptopul si pare a merge mai usor asa . Stiu ca pare neconvential sa stai pe hotspot cand ai router acasa, dar pentru mine a functionat .

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Ai făcut o resetare la ruter? Are undeva o găurică și trebuie să bagi un ac sau o scobitoare și să ții apăsat vreo câteva secunde, până se sting toate ledurile, apoi îl scoți și după ce repornește, ar trebui să funcționeze. Sigur, dacă zici că pe telefonul folosit ca și hotspot e mai bine.

DanielaH
Moderator
@romeo amarandei, s-a rezolvat problema cu semnalul?