la 22-12-2020 08:44 PM
la 23-12-2020 09:12 AM
la 22-12-2020 08:50 PM
la 23-12-2020 12:04 AM
la 23-12-2020 12:08 AM
la 23-12-2020 09:12 AM
la 23-12-2020 10:54 AM
la 24-12-2020 12:16 PM
la 22-08-2021 06:08 AM
la 23-08-2021 07:30 PM
la 04-11-2022 08:32 AM
topicul nu e rezolvat, omul a oprit wifi, atat... nu a trecut router in bridge mode printr-un buton.
Acest lucru se poate face (din pacate) doar de cei de la orange intrand remote pe echipament.
la 11-10-2021 05:31 PM
la 22-07-2022 08:07 PM
la 22-07-2022 08:19 PM
la 29-10-2022 09:54 PM
@MihaelaA - topicul nu e nici cum solved.
Router in mod bridge nu are nici pe departe vreo treaba cu butonul de Wi-Fi.
Poti trece topicul ca NE REZOLVAT!!!
05-11-2022 12:54 PM - editat 05-11-2022 01:02 PM
Soluția e, cum s-a scris și mai sus
Sunat la call center Orange (rubrica asistenta tehnică)
Le cereți să pună în mod bridge (punte zic ei )
Dupa ce au făcut, opriți și reporniti echipamentul.
In cazul meu, pt un ZTE FR6600R s-au stins și ledurile de wifi.
Că să verificați sigur că e in bridge, legați portul lan1 al echipamentului orange in portul wan al routerului dvs și setați pt conexiunea wan (la internet) ip dinamic (pt cei care nu au ip fix).
Ar trebui să obțineți un ip de internet / extern care nu e de forma 192.168...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor