la 24-07-2023 03:07 PM
Buna ziua, când poate fi remediata sesizarea OT205349489 ?
Am avut programată vizita tehnicianului in data de 21.07 între orele 14.00-16.00. La 16.01 sunt sunat de o reprezentanta Orange care îmi spune ca tehnicianul a avut accident și nu mai poate ajunge dar îmi trimite pe altcineva pana in ora20.00 sau cel târziu in data de 22.07(sâmbătă dimineața). Am zis ca este Ok și in 3 minute am primit mesaj ca intervenția pentru remedierea deranjamentului a fost suspendată. De cine și cu acordul cui? Nu știu😤 sâmbătă sun din nou la Orange și sunt reprogramat pentru 25.07 in intervalul 08.00 -10.00. Am confirmat deși nu îmi convenea acest aspect( 4 zile fără internet și televiziune ). In data de 24.07 primesc mesaj(fără sa fiu întrebat in prealabil) ca intervenția a fost reprogramată pentru 25.07 in intervalul orar 14.00 - 16.00. No comment 😡
Dacă într-adevăr părerea clientului contează (deși nu cred in acest logo Orange) cum fidelizează Orange clienții cu vechime de peste 20 de ani in rețea? Cu nepăsare cred… Ajunge feedback-ul clienților la persoanele abilitate ?… mi-as dori sa vadă o persoana din managementul Orange acest mesaj , sa ia măsuri dacă considera ca este necesar sau asta e politica Orange, ce se dorește. Rămâne doar un gust amar și certitudinea ca voi cauta alți furnizori de telefonie mobila, internet și televiziune!
24-07-2023 03:30 PM - editat 24-07-2023 03:38 PM
Salutare!
Destul de neplăcută situația în care te afli, dar probabil este ceva care se întâlnește destul de rar. Din câte observ, este vorba de serviciile fostului Telekom, pentru că la Orange Romania, nu am întâmpinat niciodată așa ceva și nici n-am auzit. Bine, nici nu a fost nevoie să intervină cineva.
Sper să se rezolve în termenul care ți l-au dat și să fie ceva de domeniul trecutului. Dacă te ajută, eu am întâmpinat probleme și mai mari la concurență, deci se întâmplă și la alții!
Baftă!
la 24-07-2023 03:32 PM
Salutare, sunt client Orange România. ☹️
la 24-07-2023 03:39 PM
Atunci e și mai neplăcut!
la 24-07-2023 03:55 PM
Nicu, bun venit în Comunitate! Îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Ea este în continuare în atenția colegilor noștri care fac toate eforturile să fie remediată cât mai rapid.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 27-07-2023 02:50 PM
Dear All, aș dori sa fac un update la postarea mea.
Nu știu dacă exista persoana mai ghinionista sau poate doar ar trebui sa regândesc furnizorul de servicii, deși sunt client de peste 20 de ani.
pe scurt - in data de 25.07 a venit tehnicianul (nu la ora comunicată ) și a reușit remedierea defectiunii pe la ora 19.48. La ora 22.00 a venit o furtuna care a dat peste cap furnizarea de servicii pe multe cartiere . Din nou lipsa semnal și scuzele operatoarei din Call Center. Au dat multe termene de remediere a defecțiunilor pana la data și ora curenta dar fără nici un succes. A fost comunicată remedierea defectiunilor in 27.07 la ora 14.00 dar fără succes deși am primit mesaj de la Orange sa serviciile sunt funcționale. 😂 Cum este posibil sa stai in 2023 fără tv și internet mai mult de 8 zile și totuși sa plătești serviciile? Ca ai contract și nu poți rezilia. De ce doar clientul are obligații și furnizorul nu?
PS : se pare ca totuși aceste mesaje le citește cineva pentru ca am fost sunat pentru detalii. Așa ca dacă mai doriți detalii, poze , print screen aveți numărul meu!
Mulțumesc!
O zi buna tuturor!
la 27-07-2023 05:53 PM
Buna ziua , intampin aceiasi problema , nu este posibila apelarea servicilor clienti si deducerea din factura pentru zilele in care nu a functionat?
la 28-07-2023 03:02 PM
Update : nici la acesta ora serviciile nu sunt funcționale.
Noul termen de remediere este 29.07 - ora 00.00.
Fără cuvinte … lipsa de profesionalism, **beep** și nepăsare .. atât pot sa zic …. Mint clienții cu nerușinare și au pretenții sa îți respecți îndatoririle contractuale. 😡
Nici măcar nu vor sa investigheze (sa sune echipa tehnica) si sa își anunțe clienții de data corecta( termenul) si exactă de remediere. Mint clienții cu termene din 6 in 6 ore.
la 04-08-2023 09:05 AM
Buna ziua , domnule NicuG la fel am patit si eu cu serviciile ORANGE pe data de 14.07.2023 si sa rezolvat cu cea mai mare rapiditate care a durat pana pe 18.07.2023!!!
la 04-08-2023 09:10 AM
Si culmea cand suni si poti lua legatura telefonica cu ei te trimit de la OPANGE ROMANIA la ORANGE COMMUNICATION sa se scape de tine , abia astept sa mi expire abonamentul sa trec la alte servici cu care nu am avut atatea probleme.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor