De ce serviciile Orange din ultimul timp lasa de dorit (km 80 al Autostrazii A1 Bucuresti -Pitesti)?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-07-2022 01:58 PM
Locuiesc in zona km 80 al Autostrazii A1 Bucuresti -Pitesti. Internetul Orange este sub orice limita adica nu functioneaza de loc iar cel de la Telekom preluat de Orange a devenit la fel. Cu toate ca internetul wiffi nu functioneaza pe toata perioada zilei primesc raspunsuri de la Orange ca pot renunta la perioada contractuala fara alte plati penalizatoare in conditiile in care eu nu vreau asta si doresc sa se achite de obligatiile contractuale . Intreb . Oare ceilati clienti care tranziteaza zona si nu pot folosi serviciile sunt lezati sau nu? Rusine Orange pentru modul in care batjocoresti clientii . Ai mai ramas doar tu si Digi pe piata si din cauza asta esti neobrazat.
De ce au asimilat Telekom SA daca l-au terminat ?
De ce au asimilat Telekom SA daca l-au terminat ?
3 Răspunsuri 3
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-07-2022 02:01 PM
Este într-adevăr neplăcută situația ta și poate vor face ceva cei de la Orange pentru îmbunătățirea semnalului.
Dacă îți dorești internet fix, vezi poate găsești ceva operatori locali la care îți poți face contract
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-07-2022 03:17 PM
Salutare!
Îmi pare nespus de rău pentru situația neplăcută în care te afli. Din păcate, așa cum am mai semnalat și eu și alți colegi din Comunitate și nunumai, trebuie urgent investit și în acoperirea 4g, pentru că Orange în ultima vreme a cam uitat să mai facă ce trebuie. Sunt zone întregi unde nu au decât 2g sau 3g și harta este frumos colorată, iar semnalul este în multe locuri chiar inexistent. Nu știu exact unde locuiești (Ciupa, cred), dar este o problemă mare dacă nici pe acolo nu este acoperire. Semnalul pentru clienții preluați de la Telekom este același ca și cel de la Orange. Nu poți veni și să îi spui unui client că poate să rezilieze în anul de grație 2022, pentru că, pe lângă el, mai sunt 500 sau mai mulți în aceeași situație. Cred că e timpul să se treacă urgent la treabă și să se acopere la greu unde nu este deloc semnal sau unde este slab și numai tehnologii depășite (2g/3g). Cu atât mai mult că au preluat și o parte dintre clienții fostului Telekom !
Părerea mea este că trebuie făcută o sesizare comună (mai multe persoane), pentru că trebuie să se facă acoperire!
Dacă nici internetul fix nu este în regulă, cu atât mai rău.
Sesizarea, dacă ești fost client Telekom (actual Orange Romania Comunications), o poți depune la adresa de email sesizari@orange.com, sau aici:
https://www.hellofix.ro/
Iar dacă ești client Orange România, poți depune o sesizare la adresa serviciul.clienti@orange.ro.
Să ne ții la curent cu ceea ce se întâmplă.
Succes!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-08-2022 08:22 PM
Da, din păcate am făcut aproape 100 sesizari și răspunsul a fost că din cauza clădirii semnalului etc nu funcționează ,numai despre adevăr nu au spus , adică pentru că sunt prea mulți clienți. Și au mai spus că sunt singurul nemulțumit dar asta telefonic împreună cu multa abureală. Cu toate că urăsc să reclame voi sesiza ANPC și asta din cauză că această zonă de trafic este fara internet iar Orange arunca puțin internet si cine prinde câteva boabe ,prinde , dar în final toți care tranzitează sunt afectati