Salutare!
Îmi pare nespus de rău pentru situația neplăcută în care te afli. Din păcate, așa cum am mai semnalat și eu și alți colegi din Comunitate și nunumai, trebuie urgent investit și în acoperirea 4g, pentru că Orange în ultima vreme a cam uitat să mai facă ce trebuie. Sunt zone întregi unde nu au decât 2g sau 3g și harta este frumos colorată, iar semnalul este în multe locuri chiar inexistent. Nu știu exact unde locuiești (Ciupa, cred), dar este o problemă mare dacă nici pe acolo nu este acoperire. Semnalul pentru clienții preluați de la Telekom este același ca și cel de la Orange. Nu poți veni și să îi spui unui client că poate să rezilieze în anul de grație 2022, pentru că, pe lângă el, mai sunt 500 sau mai mulți în aceeași situație. Cred că e timpul să se treacă urgent la treabă și să se acopere la greu unde nu este deloc semnal sau unde este slab și numai tehnologii depășite (2g/3g). Cu atât mai mult că au preluat și o parte dintre clienții fostului Telekom !
Părerea mea este că trebuie făcută o sesizare comună (mai multe persoane), pentru că trebuie să se facă acoperire!
Dacă nici internetul fix nu este în regulă, cu atât mai rău.
Sesizarea, dacă ești fost client Telekom (actual Orange Romania Comunications), o poți depune la adresa de email sesizari@orange.com, sau aici:
https://www.hellofix.ro/
Iar dacă ești client Orange România, poți depune o sesizare la adresa serviciul.clienti@orange.ro.
Să ne ții la curent cu ceea ce se întâmplă.
Succes!