anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Conectativitate dezastruoasa și servicii tehnice lipsa la fibra optica - Iași

Gabimanole
Începător
Conectativitatea la internet este foarte proasta. Având un abonament pentru 1 GB, se întâmplă foarte des ca să nu mă pot conecta la internet, iar dacă se întâmplă să fie la o Viteza jalnica de circa 10-20MB.)
se întâmplă să fiu deconectat după ce am prins o conexiune foarte bună la autentificare.
Daca va întrebați dacă asta se întâmplă în zona urbana sau într-o zona nou construita, aflați ca e fix în buricul târgului, la Iași.
A mai pățit cineva la fel în Iași sau in afara orașului?
Se poate lua legătura cu serviciul suport în timpul weekendului? Am încercat să primesc ajutor de sâmbătă dimineață și am fost de primul tip care a răspuns sa revin după 9,cand poate începe cineva lucrul. Apoi am sunat la numărul cu plată care au formulat similar, ca s-a înregistrat cererea și ca revine cineva la mine odată și odată. Pot compara cu serviciul de la Digi care la orice ora are personal care preia problemele.
6 Răspunsuri 6

teacher_
#StarMember
Salut! In principiu eu am luat legătura in diferite zile, inclusiv sâmbătă și duminică. Suna la numărul unic 300, și solicită un consultant....

Gabimanole
Începător
Si eu am cerut sa vorbesc cu un consultant, dar fara succes, nu incep programul inainte de ora 9 si sunt si greu de prins. In ce priveste telefonia mobila, e binisor, dar pe partea de internet pare a se servi ceva cu varza.

radumsk
Junior entuziast
Buna! Eu in Iasi am viteze ok la internetul fix. Ar trebui ca daca suni la 300 sa poti sa iei legatura cu un consultant chiar si duminica. De asemenea, daca vitezele nu corespund cu cele din contract poti depune si o sesizare la ANCOM. Mai multe detali poti gasi aici https://www.ancom.ro/uploads/links_files/2019-10-09_Ghid_masurare_viteze_(002).pdf

Viocat
Senior certificat
Ce tip de conexiune ai? De ce trebuie sa te reconectezi frecvent. Un speed test ar fi util. Daca dai un ping la 8.8.8.8 vezi daca ai pierderi de pachete. De cand sunt problemele?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salut! Eu am in două locații internet și tv de la Orange și nu am întâmpinat probleme. Dacă sunt probleme punctuale, ia legătura cu ei din secțiunea Contact, din My Orange, la 300, Chat Djingo sau chiar pe email la adresa serviciul.clienti@orange.ro. Cel mai simplu este să le scrii, mai ales dacă nu ai timp sau nu reușești să-i prinzi Baftă! La mine e cam așa netul Orange pe wifi acum:

Bugnar_Tudor
Explorator entuziast
Salut Gabi. Poți oferi mai multe detalii, te rog? Ai mai avut probleme de genu? Ai încercat să iei contact cu vreun membru din echipa de suport a Orange?