anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce taxe se plătesc pentru rezilierea contractului Fibra 500?

LiviuBancila
Junior

Salutare!

Dețin un contract cu cei de la orange și anume Fibra 500, pentru care mai am 8 luni de plătit. 

OK întrebarea este, ce taxă sau cât costă taxa de reziliere ? Aproximativ dacă știe cineva

Mulțumesc anticipat.

4 Răspunsuri 4

Pololică
#StarMember

Salut!

Cu titlu informativ, ai avea urmatoarele taxe ("penalizari"):

  • orice intra in categoria reducerilor asociate serviciilor fixe (reducere pentru pachetul Love [adica mobil+tv+internet fix], reducere la mobil, reducere la serviciile fixe, echipamente [caduri CI+, routere, etc], reduceri la optuni [Netlfix, HBO] etc)
  • taxa de instalare si activare (in contractul pe care-l am, taxa de instalare este 20E, iar cea de activare alti 20E, in total 40E). Nu stipuleaza daca banii (20E+20E) sunt cu TVA inclus sau nu.

In principiu, cam astea sunt, DAR, pentru reducerile lunare primite (-X% din valoarea standard) va trebui sa achiti numarul de luni active (adica 24-8=16 luni) x valoarea primita.

Cu titlu de exemplu:

  • taxa de instalare: 20E
  • taxa de activare: 20E
  • reducere lunara: 3E
  • reducere CI+=1.5E
  • de plata: 20E+20E+(16x3E)+(16x1.5E)=112E

Fa un calcul si vezi cat ai mai avea de plata daca pastrezi abonamentul. Merg pe premisa ca ai 10E pe luna, ceea ce inseamna ca penalizarea (de 112E) este mai mare decat abonamentul ramas (8x10E=80E).

FLo1
#StarMember

@LiviuBancila: Conform TCG-ului agreat de tine cu Orange, la 1.17, în cazul rezilierii unilaterale în cursul Perioadei minime contractuale, printr-o notificare scrisă trimisă către Orange România cu cel mult 30 zile calendaristice înainte de data la care se dorește ca denunțarea să devină efectivă și cu plata de juste despăgubiri calculate după cum urmează: (a) În cazul achiziției unui Pachet format din echipament (telefon, tabletă, modem etc.) și Servicii: 

- Valoarea Beneficiilor acordate, așa cum sunt acestea evidențiate în secțiunea de descriere a ofertei comerciale, raportat la numărul de luni executate din Perioada minimă contractuală la care se adaugă
- Diferența între Valoarea Beneficiului pentru echipament și Valoarea recuperată

(b) În cazul achiziției exclusive de Abonamente de Servicii: Valoarea Beneficiilor acordate, așa cum sunt acestea evidențiate în secțiunea de descriere a ofertei comerciale, raportat la numărul de luni executate din Perioada minimă contractuală.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Noi putem doar să ne dăm cu presupusul. Dacă sunt probleme legate de nefuncționalitatea serviciilor, care au fost reclamate sau de mutarea într-o altă locație unde nu ai servicii de la ei, nu se plătește nimic.

În rest, doar ei pot să-ți spună concret ce și cum în urma unei cereri de reziliere depuse din secțiunea Contact, adică de aici ( pentru Orange Romania):

https://www.orange.ro/contact/

Sau de aici pentru Orange România Communications:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă! 

Salut, @LiviuBancila!

Pentru a afla mai multe informatii legate de taxa de reziliere este necesar sa inregistrezi o cerere de reziliere, urmand sa te apeleze colegii din departamentul Rezil, care vor verifica contul si iti vor oferi mai multe informatii.  Gasesti aici mai multe informatii despre termenii si conditiile Orange.