anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Anulare abonament internet fara a plati taxe

PBOrange
Junior

Bună ziua,

Am nevoie de sfaturi urgente pentru o problemă cu un abonament Orange prelungit fără acordul meu. În data de 29 mai, am fost sunat de o operatoare de la magazinul Orange din Promenada Mall Sibiu, care mi-a prelungit abonamentul la Orange pe data de 27 iunie, fără acordul meu explicit.

După ce am luat legătura cu operatorul Orange, abonamentul de pe numărul meu de telefon a fost anulat, însă abonamentul de internet nu a fost anulat. Acest abonament de internet include un router wireless pe care l-am refuzat de la început, deoarece nu doream acest abonament.

Astăzi, am fost la un magazin Orange și mi s-a spus că abonamentul va fi anulat doar după ce voi fi sunat de un operator Orange. Am fost sunat în decursul zilei de azi și operatorul mi-a spus că nu poate anula abonamentul până nu plătesc o taxă de închiriere pentru router în valoare de 400 lei. Această situație mi se pare absurdă, din moment ce:

  1. Abonamentul a fost făcut din greșeala operatorului.
  2. Eu nu am primit routerul și cartela SIM asociată cu acesta(oricum din moment ce nu vreau abonamentul la internet ce sa fac cu routerul, dar din asta poate sa reiese că eu nu am vrut niciodată abonamentul la internet)

Vă rog să mă sfătuiți cum pot să anulez acest abonament fără a plăti taxa de închiriere a routerului de 400 lei, taxă pe care consider că nu ar trebui să o plătesc, din moment ce eu nu am dorit abonamentul la internet.

Vă mulțumesc anticipat pentru ajutor.

1 Soluţie acceptată‚

BlackWolf
Senior certificat

Salut!

Am avut si eu o situatie asemanatoare, doar ca abonamentul de internet si routerul le-am luat eu si le-am folosit o perioada, dar ulterior internetul a devenit aproape nefunctional datorita aglomerarii retelei. Am facut sesizari si nu s-a rezolvat nimic, iar pentru reziliere in timpul perioadei contractuale mi-au cerut si mie taxe. Singura modalitate prin care am putut rezolva problema a fost sa trimit o Cerere scrisa de mana si scanata pe adresa de mail serviciul.clienti@orange.ro, iar in Cerere am detaliat toate problemele, am mentionat Legea 193/2000 si am mentionat si ca, in caz ca nu se rezolva problema si nu mi se inchide abonamentul fara taxe de reziliere, eu urmand sa predau routerul in magazin, voi fi nevoit sa fac sesizare la ANPC si eventual sa apelez la Instanta. In termen de 30 zile ei trebuie sa solutioneze Cererea. Nu am mai primit nici un raspuns inapoi, dar in 21 zile s-a inchis abonamentul si nu au mai vrut routerul inapoi, deoarece routerele nu se predau la ei, nu le vor inapoi. Cererea s-a solutionat pozitiv, dar daca se solutiona negativ, aia era dovada esentiala pentru ANPC ca am incercat intai sa rezolv amiabil problema cu operatorul si nu s-a putut. La fel fa si tu si ar trebui sa se rezolve problema asta, dar daca nu se rezolva, apelezi la ANPC si se va rezolva, nu ai incotro. Ti-am pus mai jos si un link, poate te ajuta...

https://ithot.ro/reziliere-contract-cu-orange-romania/

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Razvan
#StarMember

Bună! Depune o sesizare la orange în secțiunea contact, în care soliciți rezilierea abonamentului și menționezi că acesta a fost încheiat fără acordul tău. Totodată mentionezi ceea ce ai spus în comunitate și să se asculte înregistrarea convorbirii in care ai menționat că nu ești de acord și că nu ai primit in custodie routerul. Succes! 

Anonim
Neaplicabil

Buna,

"Fara acordul meu explicit" înseamna că ai dat de înțeles ești interesata de oferta sau ai spus direct nu.

Problema poate fi rezolvată doar prin contactarea Orange.

Va trebui sa faci o sesizare prin formularul de contact Orange pentru a putea avea și un număr al sesizării.

1000009098.jpgDescrie problema și specifica faptul că contractul a fost realizat fara acordul tau.

In mod normal pentru contractele realizate prin telefon poți renunța la ele în 14 zile.

Sper că ai demarat procedura la timp.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Dacă nici nu ai primit abonamentul și mai ales că ai fost contactat/ă telefonic, poți renunța la acel abonament fără niciun fel de costuri. Dacă cineva te-a sunat și ți-a propus o ofertă,  iar tu nu ai fost de acord, cu atât mai mult este normal să poți renunța. Pe viitor, te sfătuiesc să ceri trimiterea pe email și/ sau My Orange a unor oferte de genul, pe care le analizezi și ai acolo buton de ,,accept " sau ,,refuz". 

Până una alta, nu prea văd altă soluție decât să depui o sesizare din secțiunea Contact ( mai jos în paginâ, unde scrie Trimite-ne un mesaj) :

https://www.orange.ro/contact/?srsltid=AfmBOooFDymN5DQmXx1h1-fCNMxTY-ksQO8s_HfktJouUuofbZvWh5t3

Acolo le explici ce s-a întâmplat și sper să nu mai fie astfel de probleme pe viitor!

Baftă!

BlackWolf
Senior certificat

Salut!

Am avut si eu o situatie asemanatoare, doar ca abonamentul de internet si routerul le-am luat eu si le-am folosit o perioada, dar ulterior internetul a devenit aproape nefunctional datorita aglomerarii retelei. Am facut sesizari si nu s-a rezolvat nimic, iar pentru reziliere in timpul perioadei contractuale mi-au cerut si mie taxe. Singura modalitate prin care am putut rezolva problema a fost sa trimit o Cerere scrisa de mana si scanata pe adresa de mail serviciul.clienti@orange.ro, iar in Cerere am detaliat toate problemele, am mentionat Legea 193/2000 si am mentionat si ca, in caz ca nu se rezolva problema si nu mi se inchide abonamentul fara taxe de reziliere, eu urmand sa predau routerul in magazin, voi fi nevoit sa fac sesizare la ANPC si eventual sa apelez la Instanta. In termen de 30 zile ei trebuie sa solutioneze Cererea. Nu am mai primit nici un raspuns inapoi, dar in 21 zile s-a inchis abonamentul si nu au mai vrut routerul inapoi, deoarece routerele nu se predau la ei, nu le vor inapoi. Cererea s-a solutionat pozitiv, dar daca se solutiona negativ, aia era dovada esentiala pentru ANPC ca am incercat intai sa rezolv amiabil problema cu operatorul si nu s-a putut. La fel fa si tu si ar trebui sa se rezolve problema asta, dar daca nu se rezolva, apelezi la ANPC si se va rezolva, nu ai incotro. Ti-am pus mai jos si un link, poate te ajuta...

https://ithot.ro/reziliere-contract-cu-orange-romania/

DanielaH
Moderator

@PBOrange, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Buna ziua,
- am fost in magazinul orange unde angajatul orange o tinea una si buna ca eu am fost de acord cu prelungirea acelui contract si acum nu il mai poate anula, (eu nu am fost de acord nici-o data).

- am sunat la 300 - Serviciul Clienţi unde am facut cerere de rezilierea contractului, dar si acolo dupa cateva zile am fost suntat ca pot sa reziliez contractul doar daca platesc o taxa de 400 lei care reprezinta pretul pentru inchirirerea routerului, taxa pe care eu nu am vrut sa o platesc deoarece:
        - eu nu am fost de acord cu prelungirea contractului
       - eu nu am primit nici-un echipament de la prelungirea contractului (bineinteles daca nu am fost acord cu prelungirea abonamentului)
        - contractul pentru acel abonament la internet nu are semnatura digitala care sa dovedeasca ca eu am fost de acord sau nu cu prelungirea contractului,
PBOrange_0-1723037738226.png

 - acum 5 zile lucratoare am multumita sfaturilor acestei comunitati grozave din cadrul orange am depus o cerere la sectiunea contact ( https://www.orange.ro/contact/?srsltid=AfmBOooFDymN5DQmXx1h1-fCNMxTY-ksQO8s_HfktJouUuofbZvWh5t3 ) pentru a rezilia acel contract fara a plati acea taxa absurda de 400 lei pentru servici (taxa de inchiriere router) de care eu nu am beneficiat de la data prelungirii contractului si pana in prezent, si acum voi astepta pana maine (avand in vedere ca orange revine cu un raspuns in maxim 5 zile lucratoare) pentru a primi un raspuns oficial din partea orange legat de aceasta problema,

Mulțumim mult pentru răspuns și feedback. Te așteptăm să revii cu vești bune.

Salutare,

Doresc să mulțumesc comunității pentru sprijinul acordat în rezolvarea unei probleme destul de complicate. După ce am trimis prima oară o solicitare către Orange pentru anularea unui abonament prelungit fără acordul meu, răspunsul lor a fost negativ. Cu ajutorul informațiilor găsite aici pe forum, am revenit cu o nouă sesizare, cerând insistent ca răspunsul să fie transmis exclusiv pe email pentru a evita orice încercare de convingere telefonică.

De această dată, am primit confirmarea anulării abonamentului fără taxe de reziliere. A fost un proces mai dificil decât mă așteptam, dar cu ajutorul comunității am reușit să obțin ceea ce doream, in poza de mai jos se afla raspunsul celor de la orange.

Mulțumesc încă o dată tuturor pentru ajutor și sfaturi!

PBOrange_0-1724156084210.png

 

Ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu confirmarea. Totul e bine când se termină cu bine.

Te mai așteptăm în Comunitate.