anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot contacta Serviciul Clienți Orange (Orange Romania Communications)?

DanielaH
Moderator

Update 28.03.2022 - pentru serviciile preluate de Internet, TV și Telefonie Fixă

 

Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange (Orange Romania Communications) poate fi contactat la:

  • 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications)
  • 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming)
  • în roaming Serviciului Clienți poate fi apelat exclusiv la numărul +40374300300, taxat ca apel internaţional către România

Deasemenea se poate folosi și formularul de contact de aici  sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania)

 

Aceste numere nu mai sunt de actualitate începând cu 28.03.2022:

  • 1930 - număr apelabil din România de pe fix și mobil din orice rețea
  • 0212255930 - număr cu tarif normal apelabil din orice rețea
  • 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă
41 Răspunsuri 41

Balaban_Aurica
Începător
Cum platesc factura, de la fostul telekom. In aplicatia my telekom nu mai am acces.

DanielaH
Moderator

Salut, Balaban Aurica!
Aplicația My Account Fix a devenit My Orange Fix.

Pentru actualizarea numelui aplicației nu este necesară reinstalarea aplicației, ci doar actualizarea ei.

La deschiderea My Orange Fix se va primi un mesaj cu un link către App Store/ Google Play.

Trebuie doar dat click pe butonul Update/ Actualizează.

Datele de logare, setările și serviciile disponibile rămân aceleași.

 

Aici aveți prezentate toate modalitățile de plată factură:

Jeny91
Începător
Buna ziua! Sunt un abonat telekom, telefon fix si ma chinui de ieri sa anunt un deranjament pentru acest post fix. Ma poate ajuta cineva? Intentia mea este sa vorbesc cu un operator caruia sa-i pot explica ce s-a intamplat. Nu toata lumea este pregatita in ziua de azi sa vorbeasca cu roboti

Buna ziua,

Ptr deranjamente nu reusesc sa intru in contact cu dvstra.Nu contact telefon(aveți dar nu funcționează din alta rețea și nici sesizare email)

Platesc abonamentul dar nu beneficiez de servicii.Sunteți îngrozitor de grei in ce privește sesizări, contact cu un operator.Telekomul își făcea treaba, voi NU.

Sunt dezamagit,ma voi muta la un alt operator.

NU va recomand, drept urmare am plecat și de pe partea telefonie😡

 

DanielaH
Moderator

@Jeny91, la 300 poți vorbi cu un operator. Deasemenea ai la dispoziție și adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.

Nu mai dați informații eronate. Sunteți groaznici.Eu am probleme de când ați preluat Telekomul, nu reusesc sa va contactez🥲

De acord cu ce ați spus . Eu sunt in aceeași situație . Nu pot contacta Orange in nici un fel

Voi sunteti retardati mintal! Cum **beep** poti suna la 300 de pe fix sa anunti un deranjament? Suni de pe telefonul care nu functioneaza sa anunti un detanjament? 

Draga Nero77 bun venit in comunitate.

Metodele de contact sunt multiple

https://www.orange.ro/contact/ 

Prin formularul de contact

Deasemenea ai posibilitatea de a merge într-un Orange shop pentru a face o sesizare.

O zi frumoasa!

In Londra nu am gasit niciun Orange shop sa merg ca sa fac sesizare, "beep"! Topicul este este despre posibilitatea a anunta telefonic un deranjament, posibilitate care la compania voastra de "beep", nu exista. Iar sesizarile pe email sunt trimise degeaba, primesti un mesaj automat si atat. Nu te mai baga in seama aiurea!

Tu ești special! Vrei sa ghicesc unde ești tu?

 

"beep", voiam doar sa-ti dau un exemplu ca nu toata lumea are acces la magazinele voastre stupide! Nu te mai baga in seama aiurea, "beep"! Pe site-ul vostru de "beep", iar voi pe aici repetati aceleasi ineptii, ca pentru a vorbi cu un operator, suni la 0374 300 300. Nu exista posibilitatea de a vorbi cu un operator, "beep"!

@nero77, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Dacă vrei, ne poți oferi codul de abonat și o scurtă descriere a problemei pe care o întâmpini, bineînțeles formulată într-un limbaj decent.

Puteti ruga colegii? Dar de ce nu exista posibilitatea sa pot contacta eu colegii astia care se pare ca sunt pe alta planeta? Postul telefonic nu functioneaza de trei saptamani, au fost trimise mai multe sesizari online, nu s-a intamplat nimic, am incercat sa sun, nu exista posibilitatea sa vorbesti cu cineva. Nu mai dati informatii aiurea, neconforme cu realitatea! Iar pe site-ul vostru, la sectiunea contact, aceleasi informatii gresite! O sa va fac plangere la ANPC, "beep"! Mai vreti si limbaj decent? Livrati serviciile pentru care sunteti platiti, faceti-va treaba si atunci o sa aveti parte de un limbaj decent!