anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

vi se pare normala cresterea cu 1€ a abonamentului prin notificare unilaterala in factura

Gdcc
Junior

salut , 

am observat o crestere a abonamentului cu 1€ iata raspunsul Orange , recunosc nu am obiceiul sa citesc Facturile integral penibil este ca inca mai au oferta "50% reducere la abonamentul Smart Plus 15 fără telefon"

Bună ziua, doamna ,

Răspundem solicitării tale primită pe sectiunea Contact de pe orange.ro.

Pentru a putea mentine o calitate ridicată a serviciilor pe care ți le oferim, în contextul creșterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile și fixe, începând cu 16.10.2022, Orange Romania a început un proces de schimbare  a unor condiții contractuale, inclusiv majorarea prețului serviciilor furnizate.

Astfel, în data de 07.06.2023, a fost emisă factura nr xxxx, iar pe prima pagină a facturii te-am informat de faptul că aceasta conține informații importante legate de modificările contractuale, cu recomandarea de a citi secțiunea "Notificare cu privire la modificarea unilaterala a contractului de abonament Orange".

În cadrul secțiunii menționate s-a regăsit următorul conținut:

Pentru a putea mentine o calitate ridicata a serviciilor pe care ti le oferim, in contextul cresterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile si fixe, din data de 06 iulie 2023 valoarea fiecaruia dintre abonamentele mentionate in continuare va fi majorata cu 1 euro (TVA inclus): 074xxxxxx. Majorarea valorii abonamentului nu modifica perioada contractuala actuala.Celelalte conditii contractuale raman neschimbate. Ne dorim sa ramai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele demai sus, poti renunta la contract in 30 zile de la primirea acestei notificari, fara a plati penalitati/despagubiri. Denuntarea unilaterala a contractului se poate face prin apel la 300, scrisoare transmisa la adresa Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, sector 1, Bucuresti, orange.ro/contact, prezentare in orice magazin Orange sau cerere de portare. In cazul renuntarii la contract, ai obligatia de a returna intr-un magazin Orange echipamentele TV si internet pe care le ai in custodie (daca este cazul). In lipsa unui raspuns din partea ta, vom considera ca esti de acord cu implementarea modificarilor la data anuntata mai sus. Subliniem faptul că modificările prezentate mai sus nu presupun prelungirea perioadei contractuale actuale. Doresc sa mentionez ca notificarea a fost trimisa odata cu factura si mai poate fi regasita prin accesarea link-ului primit in sms-ul de emitere a facturii sau prin descarcarea facturii din My Orange. Sper că detaliile oferite vor fi de folos în clarificarea tuturor aspectelor menţionate în solicitarea pe care ne-ai transmis-o, iar pentru orice informaţii suplimentare rămânem în continuare la dispoziţia ta.

 

 

 

 

38 Răspunsuri 38

Au adus in discutie recuperatorii sau chiar ai primit notificare de la ei (recuperatori)? Nu de alta, dar daca ai avut un context in care tu ai zis ca nu platesti si ti s-a pus in vedere ca vei fi cautat de astfel de firme... cam e deplasata remarca.

Cat despre legalitate, m-am exprimat si pe alte forumuri legat de ce face ANPC: am reclamat acum cativa ani Vodafone legat de o penalizare pentru incetarea la termen a contractului (daca tin bine minte. cred ca era fix in ziua expirarii celor 24 de luni minime contractuale) si am primit un raspuns limbaj de lemn care nu are nicio treaba cu pretentiile institutiei.

PS: a se intelege ca nu am o problema cu institutia, ci cu personalul care mi-a oferit raspunsul la reclamatie.

Legat de legalitate: ANPC ofera ajutor oricui fara sa intrebe daca reclamantul chiar a inteles acel contract semnat. Fac o pozitie de forta in care dezechilibreaza comertul (ma rog, intram in zona Codului Comercial, Cod care nu intra in atributiile de servici ale ANPC si de de aici multe dude). Discutia este ampla.

PS 2: ca sa ma limitez. Stii ca la accesarea Fondurilor Europene, daca ai folosit intr-un Exercitiu Bugetar bani europeni si vine control pe urmatorul Exercitiu (care are alte reguli), 99% firma controlata va avea probleme? Daca te intrebi de ce, raspunsul este din alta lume: controlul aplica noile reguli, nu cele aplicabile la momentul accesarii si folosirii banilor. Si asta chiar daca banii au fost cheltuiti ca la manual (si au trecut, sa zicem, 5 ani de la incetarea proiectului respectiv).

Stiu, am scris mult pentru 1E, dar solutiile sunt multiple si diverse.

patman
Junior entuziast

Ulterior, dupa ce le-am cerut explicatii pe chat, in sensul de raspuns pe care sa il pot adauga la plangerea ANPC, mi-au taiat optiunile suplimentare prin care crescusera abonamentul. 🙂

Anonim
Neaplicabil

Din păcate la Orange există aceasta problema cu extraoptiunile ce sunt aplicate clienților într-un mod agresiv.

Este adevărat că și în urma sesizărilor aceste inconveniente se rezolva însă clientul pierde timpul.

Daniela77
Junior entuziast

Pe chat , dupa ce ca ii prinzi foarte greu ...nici nu te ajuta cum ar trebui.Ultima mea experienta a fost saptamana trecuta cand nu puteam incarca un prepay de pe abonament.Intri pe chat, intrebi,insa raspunsul trebuie sa il gasesti tot singur...pacat..

 

NICIODATA   nu am avut probleme sa incarc o cartela PPY de pe abonament ! 

Am incarcat vreo 3 ani 2 cartele cu plata la factura si o singura data (prima reincarcare cu plata la factura) a fost intarziata, in sensul ca am reincarcat in jurul orei 10 dimineata si reincarcarea a ajuns al cartela in jurul orei 14 (primisem confimarea cu mesaj ca am reincarcat si ca primisem cei 30GB de net), dar niciodata rateu. Dupa acea problema, reincarcarea programata a mers ca unsa si toata lumea fericita.

alterego
Cunoscător

Cu toții am pățit-o și am încercat să găsim o soluție: accepți, pleci sau negociezi... vezi ce funcționează mai bine pentru tine.

Gdcc
Junior

intre Timp nu mai sunt client Orange !!!

 

Daniela77
Junior entuziast

Bine faci , cea mai buna alegere