anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Total factura abonamente nu corespunde cu costul total de pe abonamente.

costinnha
Începător

Are cineva idee de ce sunt aceste dicrepante intre cele doua. Nu cred ca este in regula ce se intampla. 

La un calcul simplu 

39.40euro(total costuri din cont) * 5.22= 205.668 Ron (Asta ar fi trebuit sa am de plata conform cu ce am contorizat pe cont)

260.65 RON /5.22(curs euro) = 49.92337164750958 euro (Asta a fost factura). 

O diferenta de 10 Euro.

In lunile anterioare cand am avut doar ab. de voce totul se calcula cum trebuie acum de cand am si abonament de tv+internet vin costuri total neconforme cu ce am contractat. 

 

 

8 Răspunsuri 8

MihaiC99
Campion

Salut,

Verifică cu atenție factura. E posibil să ai costuri în plus din extraopțiuni, echipamente sau alte servicii.

Uită-te la toate detaliile: perioada facturată, ce servicii/optiuni sunt incluse și dacă apar taxe suplimentare. Acolo s-ar putea explica diferența.

Pentru televiziune si internet este cea de 79 ron in primul an si optiunile netflix si hbo sunt incluse, plus ab de voce care face 123 ron ar fi fost costul de 39 euro. 

Intrebam mai mult si din curiozitate daca se intampla des sa fie adaugate costuri in plus. La alti furnizori cat a fost stabilit la inceput asa a ramas pana la final. 

@costinnha este necesar să analizezi cu atenție factura detaliată și să verifici costurile aferente fiecărui serviciu sau eventualele costuri suplimentare. În cazul în care observi nereguli, poți transmite o sesizare către serviciul clienți. Și noi suntem clienți, la fel ca tine, iar fără acces la contractul și factura ta, nu putem verifica dacă factura a fost emisă corect. Doar tu poți face această verificare.

Poți acumula costuri suplimentare și pe abonamentele de voce de aceea trebuie sa verifici.

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Din ce ne arăți, sunt doar niște cifre scoase din context. Verifică detalierea facturii și revino cu întrebări. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă este vorba despre prima factură la servicii fixe, este posibil să vină o lună plus prorata și apoi să se regleze.

Și eu zic să urmărești factura detaliată și să vezi ce se întâmplă.

Dacă ești după primele luni de tv și net, posibil să ai costuri suplimentare de la unele extraopțiune care ți se dau gratis în primele luni ( gen norton antivirus, Netflix, etc) și care apoi sunt pe bani și la care trebuie să ceri dezactivarea din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator. Bineînțeles că se pot dezactiva și din My Orange (unele, gen Netflix), dar din varianta web astfel: Dă click pe el și alege “Dezactivează Netflix”. - Din aplicația My Orange, secțiunea "Promoții active". Identifică abonamentul pe care ești facturat pentru Netflix, dă click pe el și alege “Dezactivează Netflix”.

Baftă!

RafaHelper
#StarMember

Salut @costinnha

Ai verificat factura detaliata?

DanielaH
Moderator

@costinnha, ai verificat factura detaliată? S-a rezolvat/ clarificat situația?

ClaudiuB1
Junior

Verificati cu atentie desfasuratorul si vedeti daca aveti costuri suplimentare.