la 20-07-2024 11:37 AM
Contractul a fost inchis in anul 2006, cu acte in regula. In 2024, luna Mai, venit factura pe nr. de telefon fix. Discutat cu operatorul, primit asigurari de reziliere a contractului. In luna Iunie 2024 venit din nou o noua factura cu abonament servicii fixe, plus restanta. Ce pot face?
Este vizibil ca operatorul care m-a contactat in luna Mai, nu a operat rezilierea.
Unde sa ma adresez?
20-07-2024 12:26 PM - editat 20-07-2024 12:34 PM
Florin, bun venit in Comunitate!!!
Imi pare rau pt situatia ta, cineva incurcat ceva in sistem.
Pentru sesizari si reclamatii, ai detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-fac-o-sesizarereclamatie-18128
la 20-07-2024 12:57 PM
Din păcate în zilele noastre nu te poți baza pe asigurări.
Contactează serviciul clienți și detaliază situația daca ai și anumite dovezi ale cereri de reziliere prezinta-le.
https://www.orange.ro/contact/
Sunt sigur că dacă argumentezi problema se va găsi o soluție.
Bafta!
20-07-2024 01:32 PM - editat 20-07-2024 01:34 PM
Salutare!
Îmi pare sincer rău pentru o situație atât de neplăcută.
O sesizare scrisă din secțiunea Contact, mai jos în pagină , unde scrie Trimite-ne un mesaj:
https://www.orange.ro/contact/
Pe factură apar separat, dar ele se plătesc la comun.
Succes!
la 23-07-2024 09:42 AM
@FLORIN37, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor