SMS Info plata factura

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-04-2021 11:49 AM
In urma cu putin timp am primit urmatorul sms:
"Va multumim pentru plata efectuata. Ati acumulat 3.9 puncte Orange Thank You corespunzatoare valorii facturii achitate."
1. CARE FACTURA ACHITATA, ca luna acesta inca nu s-a emis factura ??? Cel mai probabil factura pe luna aceasta va fi emsia in cursul zilei de astazi sau cel tarziu maine, iar factura precedenta a fost platita in urma cu cca 3 saptamani.
2. Incepeti sa retrageti bani din cont in avans si fara acordul titularului deoarece am spus destul de clar ca NU voi plati contravaloare optiunii Family HD Go din acest motiv https://comunitate.orange.ro/questions/2647060-orange-tv-go-nefunctionala-smart-tv-samsung-serie-7-sistem-operare-tizen (problema inca nerezolvata) !!!
3. Trebuie sa fac negatie si sa-mi schimb si cardul datorita retelei #1 ???
4. Luna acesta mai platesc sau nu factura, in momentul in care va fi emisa?
5. Sa ma adresez ANPC sau o rezolvati amiabil printr-un raspuns tipic si de genul "Trimite telefonul in service" asa cum a fost "rezolvata" si problema semnalata cu Orange TV Box Go https://comunitate.orange.ro/questions/2496086-imposibilitatea-vedea-canale-tv-aplicatia-orange-tv-go
"Va multumim pentru plata efectuata. Ati acumulat 3.9 puncte Orange Thank You corespunzatoare valorii facturii achitate."
1. CARE FACTURA ACHITATA, ca luna acesta inca nu s-a emis factura ??? Cel mai probabil factura pe luna aceasta va fi emsia in cursul zilei de astazi sau cel tarziu maine, iar factura precedenta a fost platita in urma cu cca 3 saptamani.
2. Incepeti sa retrageti bani din cont in avans si fara acordul titularului deoarece am spus destul de clar ca NU voi plati contravaloare optiunii Family HD Go din acest motiv https://comunitate.orange.ro/questions/2647060-orange-tv-go-nefunctionala-smart-tv-samsung-serie-7-sistem-operare-tizen (problema inca nerezolvata) !!!
3. Trebuie sa fac negatie si sa-mi schimb si cardul datorita retelei #1 ???
4. Luna acesta mai platesc sau nu factura, in momentul in care va fi emisa?
5. Sa ma adresez ANPC sau o rezolvati amiabil printr-un raspuns tipic si de genul "Trimite telefonul in service" asa cum a fost "rezolvata" si problema semnalata cu Orange TV Box Go https://comunitate.orange.ro/questions/2496086-imposibilitatea-vedea-canale-tv-aplicatia-orange-tv-go
5 Răspunsuri 5
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-04-2021 12:14 PM
Mulțumim pentru sesizare. O să verificăm de ce s-a trimis acest mesaj și revenim cu detalii.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-04-2021 02:07 PM
@FaraUnID: Problema ta este una din ”cotidianul” zilelor, un condiment pentru momentele fiecăruia de ”fericire”.
1. SMS-ul cu punctele TY face referire la factura anterioară. Faptul că SMS-ul este trimis după 3 săptămâni se datorează performanțelor de procesare a situațiilor aferente clientului. Nu degeaba chiar si la mesaje de pe Comunitate sau CHAT apar mesaje trimise azi cu altă dată din.... trecut.
2. Când se va emite următoarea factură, dacă vreo opțiune gen ”direct debit” este activă, atunci servirea din soldul cardului este garantată.
3. Nu este nevoie schimbarea cardului. Doar schimbată ”politica” de ”debit direct”, problemă pe care o lămurești cu instituția emitentă a cardului.
4. Decizia de plată a unei facturi aparține în totalitate clientului. Ce anume sau cât anume din valoarea facturii plătești sunt detalii care se discută, reglează sau corectează ulterior. De multe ori NICIODATĂ înainte.
5. Dacă la masă vor discuta doi catâri, cu siguranță doar ”avocatul poporului” vă mai poate împăca. Sper pentru binele ”mariajului” vostru să rezolvați problema amiabil, fără a ajunge la ANPC.
”Succesuri”.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-04-2021 02:43 PM
Da-i ma-n dragostea mea de programatorii lu' peste cu studiile la fara frecventa iar diploma luata la urgenta, pe marginea santului.
Intr-o noapte (si chiar era noaptea tarziu) am fost trezit de un SMS in care eram informat asupra faptului ca "Comanda Dvs online cu numarul xxxxxx a fost procesata cu succesuri" si ca livrarea coletului se va face in termen de 3 zile lucratoare.
Cum, spre deosebire de Connect-R, eu noaptea chiar dorm, m-am trezit buimac si m-am plantat in fata calculatorului sa vad despre ce comanda este vorba. Dupa minute bune de navigare prin cont si istoric al comenzilor constat faptul ca acel SMS facea referire la o comanda plasata in urma cu cateva luni, livrata si achiata.
Si in cazul de fata or sa vina cu un comunicat sec, in limbaj de esenta tare, ca o fost o eroare de sistem si ca ne cerem scuze pentru disconfortul cauzat.
Din seria Reteaua #1 si pentru ca Reteaua #1

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-04-2021 03:47 PM
@FaraUnID salut! In primul rand ne cerem scuze pentru confuzie.
Am verificat ce s-a intamplat si din cauza unei probleme tehnice, codul tau de client nu a primit punctele Thank You, aferente facturii emise in luna martie 2021, desi plata ta a fost corect inregistrata.
Ca urmare a acestei probleme tehnice, alocarea punctelor pentru factura din martie s-a facut luna aceasta, mai exact la data de facturare urmatoare.
Informatia despre alocarea punctelor Thank You a fost anuntata prin mesajul de mai sus, fiind vorba, asadar, despre plata facuta pe cont pentru factura lunii trecute.
Iti cerem scuze, pe aceasta cale, pentru primirea cu intarziere a punctelor Thank You.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-04-2021 04:25 PM
@Orange Assistant
Intr-o tara civilizata de pe Planeta Pamant, undeva pe continentul Europa, in Uniunea Europeana, in anul de gratie 20-21, un furnizor de servicii care se respecta si care isi respecta platitorii de abonamente cu 20 de ani vechime in retea, ar fi trimis un mesaj de genul.
"Din motive tehnice pe care ni le asumam, alocarea punctelor OTY corespunzatoare platii facturii tale aferenta lunii Martie 2021 a fost procesata in mod eronat. Din acest motiv valorea corecta a fost actualizata in cursul zilei de astazi prin alocarea manuala a X puncte OTY corespunzatoare valorii facturii precedente + Z puncte OTY ca si masura compensatorie. Verifica balanta punctelor tale OTY accesand https://www.orange.ro/myaccount/reshape/beneficii/OTY Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru situatia creata!"
