la 13-12-2022 08:27 PM
13-12-2022 08:44 PM - editat 13-12-2022 08:44 PM
@Anka21: Bun venit în Comunitate. În general, o factură de acest tip este pentru servicii post-scadență. Adică s-a emis factura întrucât nu ai prezentat echipamentele. Anularea ei este tardivă. Dar predând echipamentele și având un proces verbal de predare, cu siguranță nu vei mai primi o alta pentru aceiași întârziere.
13-12-2022 08:44 PM - editat 13-12-2022 08:44 PM
@Anka21: Bun venit în Comunitate. În general, o factură de acest tip este pentru servicii post-scadență. Adică s-a emis factura întrucât nu ai prezentat echipamentele. Anularea ei este tardivă. Dar predând echipamentele și având un proces verbal de predare, cu siguranță nu vei mai primi o alta pentru aceiași întârziere.
la 14-12-2022 06:39 AM
Salutare!
Eu zic să depui o sesizare în secțiunea Contact și poți întreba acolo sau la 300/ 0374300300 ( din orice rețea).
Baftă!
la 07-03-2023 08:22 PM
La fel am pățit și eu am returnat echipamentul și trebuia să mi scadă din factură valoarea echipamentului acest lucru nu s a făcut Sper să nu mi închidă abonamentul pentru acest lucru am plătit valoarea facturii de 75 de RON iar echipamentul era de 184 RON cei 184 RON nu i am plătit pentru că era valoarea echipamentului și mi se pare corect să mi se scadă din factură
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor